מכבי ת"א תפתח מחר (חמישי, 22:00) את עונת 2024/25 ביורוליג במשחק "ביתי" בבלגרד מול וילרבאן. קל זה לא יהיה. לא רק בגלל הריחוק מהבית, אלא בעיקר בשל העובדה שסגל הקבוצה כמעט חדש נבנה הקיץ אצל הצהובים.
לקבוצה יש שבעה שחקנים חדשים, כשמביניהם רק ליוואי רנדולף וג'יילן הורד – ששיחקו בהפועל ירושלים והפועל ת"א – מכירים את המורכבות של עונה כזו, שתכלול 34 משחקי חוץ עם גיחות לליגה בארץ, מה שיצריך את כולם לחיות על מזוודות.
2 צפייה בגלריה
אימון מכבי ת"א
אימון מכבי ת"א
פשוט זה לא יהיה. קטש ושחקני מכבי ת"א באימון המסכם
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
עודד קטש מדבר לפני משחקה של מכבי תל אביב מול וילרבאן
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, מודע גם הוא לקושי של עונה כזו. "מן הסתם זה לא כמו שציפינו, חשבנו שאולי השנה הדברים ייראו אחרת, אבל לצערנו אנחנו שוב מוצאים את עצמנו בסיטואציה מורכבת, גם מבחינת איפה שאנחנו משחקים וחוסר הוודאות. נפשית זה לא אידאלי, לא קל להתמודד עם זה", הסביר קטש.
“לצערי אנחנו טיפה מורגלים לעניין הזה, אבל עברנו שנה מיוחדת בעונה שעברה, הראינו לעצמנו שאנחנו יכולים להתגבר על קשיים כל עוד נעשה את זה ביחד", המשיך המאמן. "הלב, הראש והמחשבות שלנו עם החיילים והאנשים בארץ. עברנו ימים לא פשוטים, ליבנו והראש שלנו עם החיילים והאנשים שלנו בארץ, נמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים וננסה לשמור את הראש למעלה כמה שאפשר ולהביא את הרוח שלנו", הוסיף קטש.
2 צפייה בגלריה
אימון מכבי ת"א
אימון מכבי ת"א
מאייר ולויד באימון
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
כשנשאל על וילרבאן, ענה קטש: "היורוליג התחיל, מבחינתנו זה עדיין המשחקים הראשונים של העונה והקבוצות לא מאוד מוכנות, צריך להתרגל לבית ולשחקנים החדשים, הם צריכים להרגיש שבלגרד זה סוג של בית. לשחק בלי האוהדים שזה הכוח המרכזי שלנו זה חיסרון גדול, אנחנו לא מוכנים במאה אחוז, אני מניח שגם רוב הקבוצות הגדולות, אבל אין משחק קל ביורוליג".