מכבי ת"א ספגה אתמול (חמישי) הפסד שלישי ברציפות ביורוליג - 105:91 לאנאדולו אפס בריגה, כששוב נקודת התורפה שלה הייתה הרכות ההגנתית. הצהובים ספגו פעם נוספת 100 נקודות ומעלה ונשרו למאזן 13:13 ולמקום העשירי בטבלה, כשנותרו עוד שמונה משחקים לסיום העונה הסדירה.
רומן סורקין, חסיאל ריברו וג'וש ניבו קטפו יחד עשרה ריבאונדים בלבד, מה שהדגיש במיוחד את הבעיות בקו הקדמי. גם לקו האחורי יש צרות משלו, כאשר המאמן עודד קטש החליט לתת מנוחה ללורנזו בראון, הסובל מבעיות גב בשל העומס שנוצר, ולא הכלילו בסגל.
3 צפייה בגלריה
ריברו
ריברו
הפסד שלישי ברציפות למכבי ת"א. ריברו
(צילום: אפס אנאדולו)
3 צפייה בגלריה
בלאט
בלאט
בלאט בפעולה, אתמול מול אנאדולו
(צילום: אפס אנאדולו)
"זה מאוד ברור שמבחינה התקפית לא עשינו מספיק", אמר קטש בסיום המשחק. "לא השתמשנו בעבירות שלנו בדרך הנכונה, במיוחד במחצית הראשונה. היינו צריכים להוביל ב-10 נקודות, והחמצנו את זה בצד ההתקפי".
הצהובים סגרו אתמול משחק רביעי תוך שבוע - וקטש הודה: "זה לא קל לשחק כל יום שני, הלו"ז לא קל בשבילינו. יכולתם לראות את זה ברבע הרביעי. היו לנו כמה שחקנים שהיו עייפים, ואי אפשר להאשים אותם. כדי לנצח קבוצת הגנה טובה כמו אנאדולו אתה חייב להיות מרוכז. לא יכולנו לעצור אותם, וזה מה שנתן להם את הניצחון".
ווייד בולדווין, שהוליך את קלעי מכבי עם 26 נקודות, אמר: "הפסד קשה. הם שיחקו טוב, היו להם הרבה זריקות קשות. ההגנה שלנו לא הייתה חלק מזה. נתנו להם יותר מדי ריבאונדים בהתקפה ואני חושב שהם היו יותר טובים מאיתנו. נצטרך להמשיך להילחם ולשים את המשחק מאחורינו".
3 צפייה בגלריה
בולדווין מול לארקין
בולדווין מול לארקין
"הם היו יותר טובים מאיתנו". בולדווין
(צילום: אפס אנאדולו)
"הפסד קשה, מול יריבה ממש טובה", הוסיף ניבו. "ההגנה שלנו לא הייתה ברמה שהיינו צריכים שתהיה כדי לתת לנו הזדמנות לנצח. ויתרנו על הרבה ריבאונדים ופספסנו שלשות פנויות. אנחנו צריכים להיות טובים יותר כקבוצה שמבצעת את תוכנית המשחק בהגנה. צריך להתקדם ולהתכונן למשחק גדול ביום ראשון בליגת העל (הדרבי מול הפועל ת"א, ס.א)".