מצב רוח טוב בנבחרת. אבדיה ומדר שרים
נבחרת ישראל קיימה היום (ראשון) את אירוע המדיה דיי המסורתי לכבוד פתיחת החלון הרביעי של מוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה שתתחיל ב-2 בספטמבר בפראג.
כבר מחר (שני) תמריא הנבחרת לרודוס כנקודת עצירה, שם תקיים אימון ומשם תמריא לכיוון פינלנד, אותה תפגוש ביום חמישי במשחק הראשון מבין צמד המשחקים של מוקדמות גביע העולם, וביום ראשון ה-28.8 יפגשו הכחולים-לבנים את נבחרת שבדיה בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל
דני אבדיה שחקן נבחרת ישראל
מתחילים להתכונן לדבר האמיתי. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
רכז הנבחרת גל מקל אמר: "היכולות נמצאות, יש לנו הרבה מאוד כלים ועומק, אבל זה תלוי בנו, אם נבוא מוכנים במאני טיים לעשות את העבודה אז יכולה להיות אליפות אירופה מאוד מרגשת"
הפורוורד דני אבדיה: "מאוד נהניתי לחוות את כל ההכנה הזאת עם הנבחרת, אני חושב שיש לנו הרבה כישרון ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים גם ביורובאסקט". אבדיה הוסיף: "אני מקבל את התפקיד שאני צריך לעשות כדי שהנבחרת תיראה הכי טוב שיש, אני זורם עם זה ולא מתעקש על מה שאני צריך לעשות, אני יודע שאני בין המובילים כאן בנבחרת. אפשר לעשות דברים יפים עם הנבחרת הזאת ולכל אחד יהיה חלק בזה, גם אם אתה רול פלייר וגם אם אתה משחק 25-20 דקות, או 40 דקות, כל אחד חשוב פה בנבחרת".