קפטן הפועל ירושלים בעונה החולפת, איתי שגב, צפוי לעזוב בקרוב את מחזיקת גביע המדינה, כחלק מהפאזל החדש שנבנה בבירה בעידן מתן אדלסון.
שגב, 28, מנהל שיחות עם הפועל גליל עליון ועשוי להיות חלק מהקו הקדמי של הקבוצה הצפונית, שמנהלת במקביל שיחות עם ישראלים נוספים פנויים בשוק. משמעות הדבר עבור הסנטר ספציפית היא שחתימתו המסתמנת של גבריאל צ'אצ'אשווילי טרפה את הקלפים, ולמרות חיבור לקבוצה ולקהל שלה הובהר לשחקן שאין כוונה להמשיך עימו לעונה שלישית.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ירושלים איתי שגב מול שחקן מכבי ת"א ג'וש ניבו
שחקן הפועל ירושלים איתי שגב מול שחקן מכבי ת"א ג'וש ניבו
נועל שנתיים בבירה. שגב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הסנטר חווה העונה בהפועל ירושלים את עונתו הטובה ביותר ולמרות המספרים (4.8 נקודות ב-15.2 דקות בממוצע, 4.4 כדורים חוזרים) רשם מספר מהלכים העונה שיזכרו, דגש על החסימה הענקית נגד שטרסבורג בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א.
שגב חזר לישראל לפני שתי עונות (לראשונה מזה הרבה זמן סגר שנתיים באותה קבוצה ברציפות) אל הקבוצה מהבירה, אחרי שנה לא מוצלחת בצרפת, שם שיחק בגרבלין-דנקרק וחווה פציעה בתחילת העונה שמנעה ממנו לשחק כחצי שנה. לפני כן הגיע עם עירוני נהריה עד לגמר גביע המדינה. במידה ויחתום אצל האדומים מהצפון, שסיימו את העונה הסדירה במקום החמישי והודחו ברבע גמר הפלייאוף, תהיה זו הקבוצה השישית של שגב בישראל אחרי ירושלים, נהריה, מכבי ראשון לציון, מכבי ת"א, הפועל גלבוע/גליל והפועל חולון. בשתי התחנות האחרונות שיחק שגב כמושאל ממכבי ת"א.