המהלך הגדול של הקיץ? הפועל ת"א החתימה היום (שלישי) את הסנטר ג'ונתן מוטלי לשנתיים, והמנהל המקצועי של הקבוצה ג'ורג' חינאס מסר כי זו "החתמה שמבהירה עד כמה גבוהות השאיפות שלנו". מוטלי ירוויח משכורת שיא בתולדות המועדון: 1.5 מיליון דולר לעונה.
מוטלי (29, 2.06) שיחק בעונה החולפת בפנרבחצ'ה והעמיד ממוצעים מרשימים של 14.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בליגה הטורקית שבה קבוצתו זכתה באליפות ובגביע. ממוצעיו ביורוליג היו מרשימים לא פחות - 11.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים. הוא פתח ב-19 משחקים בחמישייה ושיחק 18 דקות בממוצע במפעל הבכיר ביבשת, בו קבוצתו הגיעה לחצי הגמר.
1 צפייה בגלריה
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
(צילום: הפועל ת"א)
האמריקני עבר ב-NBA, שבה שיחק עונה אחת בדאלאס מאבריקס ושתי עונות בלוס אנג'לס קליפרס. הוא החל את הקריירה האירופית בלוקומוטיב קובאן הרוסית ובשתי העונות האחרונות שיחק בפנרבחצ'ה הטורקית.
"אנחנו שמחים מאוד לבשר על ההחתמה של ג'ונתן בהפועל ת"א", אמר חינאס, "מדובר בשחקן עם סט יכולות ייחודי בהגנה ובהתקפה שיוסיף לנו כוח גדול על המגרש. ההחתמה הזאת מבהירה עד כמה השאיפות שלנו גבוהות לעונה הקרובה ואני רוצה לברך את הנהלת המועדון על המהלך החשוב הזה".
אחרי החתמת הענק, בהפועל ת"א מנסים להמשיך בחיזוק הסגל לקראת עונת 2023/24. לפי דיווח ביוון, האדומים מביעים עניין רציני באוליבייה האנלן, ששיחק בעונה האחרונה בצסק"א מוסקבה הרוסית.
מסע"ת הפועל ת"א לאחר ההפסד בגמר
(ONE)