אחרי שש שנים רצופות בהן השתתפה בליגת האלופות של פיב"א, הפועל ירושלים בדרך חזרה ליורוקאפ - המפעל השני בחשיבותו של היורוליג. ל-ynet נודע שלאחרונה בירושלים קיבלו תשובה חיובית מהיורוקאפ לקבלת הקבוצה חזרה למפעל.
כזכור, לאחר עזיבתו של הבעלים הקודם אורי אלון - המועדון עבר לליגת האלופות ומאז משחק בו. בעונה החולפת אחד התנאים של פיב"א לכך שירושלים תארח בפיס ארנה את הפיינל-פור היה להתחייבות של המועדון לשחק עוד שנתיים נוספות במפעל. הבעלים החדש, מתן אדלסון, לא הסכים לכך וחתר להשתתפות ביורוקאפ - אשר זכייה בו מעניקה כרטיס אוטומטי ליורוליג.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
ישחקן בעונה הבאה ביורוקאפ? שחקני הפועל ירושלים
(צילום: שלו שלום)
בחודש ינואר האחרון ראשי הפועל ירושלים טסו לברצלונה על מנת לפגוש את מנכ"ל היורוליג, פאוליוס מוטיונאס, כדי לבנות בחזרה קשרים ולהתחיל לבנות את תהליך החזרה למפעל המשני. זה עבד - ונראה שירושלים תשוב ליורוקאפ כבר בעונה הקרובה.

קרינגטון ספג הרחקה לשני משחקים על תנאי

שחקנה של ירושלים, קאדין קרינגטון, נקנס ב-30 אלף ש"ח וספג הרחקה על תנאי לשני משחקים למשך שנה על-ידי בית הדין של איגוד הכדורסל. יש לציין כי שלשום תובע האיגוד, עו"ד איתמר ליפנר, דרש עונש הרחקה לשני משחקים בפועל וכן קנס כספי.
2 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
(צילום: שלו שלום)
כזכור, קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה של האורחת בארנה במטרה לריב עם ג'ון הולנד ובריאן אנגולה - ויצר מהומת ענק. בהפועל ת"א טענו שקרינגטון כבר אמר על הפרקט בזמן המשחק וגם בסיומו לשניים כי הוא יבוא לחדר ההלבשה שלהם בסיום - ובדיוק כך קרה.