עודד קטש מדבר לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה
(עודד קטש מדבר לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה)
מכבי ת”א תארח מחר (רביעי, 19:30) את פנרבחצ'ה למשחק קריטי במיוחד במסגרת המחזור ה-27 של היורוליג, ותקווה לחזור למסלול הניצחונות במפעל, כשבהמשך השבוע מצפה לה משחק קשה לא פחות נגד אנאדולו אפס. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום התשיעי בטבלה עם מאזן של 13 ניצחונות ו-13 הפסדים, ואילו היריבה הטורקית ניצחה 16 משחקים והפסידה תשעה בלבד.
פנרבחצ'ה צפויה להציג במשחק הקרוב את ההתחמה החדשה, אקס מכבי ת"א טיילר דורסי, שעבר אליה לאחרונה מליגת הפיתוח של ה-NBA. בקו האחורי של קבוצתו החדשה ישתף דורסי פעולה עם סקוטי ווילבקין, עוד אקס מכבי ת"א, שהיה כוכבה הגדול ביותר בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
"הם בכושר מצוין, יש להם מגוון רחב של כלים". קטש
"הם בכושר מצוין, יש להם מגוון רחב של כלים". קטש
"הם בכושר מצוין, יש להם מגוון רחב של כלים". קטש
(איציק בלניצקי, one)
2 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
בכורה מול האקסית? דורסי במדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש קיים היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "ברור שאנחנו פוגשים קבוצה מצוינת עם הרבה איכות וניסיון. נצטרך להיות בשיאנו, לשחק כמעט מושלם כדי לנצח. לשתי הקבוצות יש איכות בקו האחורי, אבל מבחינה כמותית, הסגל שלהם טוב גם בעומק. אני מסתכל על הסגל שלהם בקנאה, הוא לא נגמר, וזה לא עניין של לעצור רק את הגארדים שלהם. הם בכושר מצוין, יש להם מגוון רחב של כלים. אנחנו בשבוע כפול וזה יהיה מאוד מאתגר מבחינתנו, אבל היו לנו משחקים שידענו להתעלות בהם. נצטרך את האנרגיות מהקהל, מאוד חשוב להתחיל את המשחק טוב ואגרסיבי".
המאמן הוסיף: "בניגוד למונאקו, נצטרך להיות הרבה יותר יציבים. יציבים ואגרסיביים, להיות מרוכזים 40 דקות זו חובה מחר. אסור שתהיה לנו חוליה חלשה, כי איטודיס יודע לכוון את המשחק לנקודות תורפה. הגנתית נצטרך להיות מושלמים, כולם. יש לנו שני משחקים מאוד קשים, לפעמים צריך גם טיפה מזל. אנחנו מגיעים יותר חסרים, בטח מאשר פנר, כשהם עם סגל מלא. אנחנו מנסים להסתכל על הצד החיובי, בבית היו לנו כמה רגעי קסם השנה וננסה לעשות עוד אחד מחר".
על כשירותו של ג'יילן אדאמס אמר: "היום הוא לא התאמן, אני לא בטוח שיוכל לשחק. נראה מחר".