עונת 2021/22 בכדורסל הישראלי יצאה הערב (שני) לדרך עם גביע ווינר, כשמכבי ראשון לציון גברה 75:80 בחוץ על הפועל באר שבע והעפילה לרבע הגמר, שם תפגוש את מכבי ת"א. הפועל תל אביב הביסה ללא בעיות את עירוני נס ציונה 79:105 ותתמודד מול הפועל חולון.
בשבוע שעבר ראשון לציון נוצחה על ידי אותה באר שבע במשחק הכנה ב-22 נקודות ההפרש, והפעם היא נראתה אחרת לחלוטין. גיא גודס קיבל לראשונה לסגל את מאליק דיים, וכנראה שגם זה עזר.
5 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
מה ששבוע אחד עושה. גיא גודס
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
ערב נהדר שלו. בר טימור
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
טל דן מול ג'ייקובן בראון
טל דן מול ג'ייקובן בראון
לנס ציונה יש הרבה עבודה. טל דן מול ג'ייקובן בראון
(צילום: אורן אהרוני)
דיים אמנם הסתפק ב-9 נקודות, לצד 3 ריבאונדים ו-2 חטיפות, כשמי שלקח על עצמו את המשחק היה כריס קלייבורן, אחיו של וויל קלייבורן (ששיחק בארץ לפני מספר שנים במדי הפועל חולון).
קלייבורן היה פשוט פנטסטי וסיים עם 31 נקודות ו-9 ריבאונדים, ובאר שבע פשוט לא הצליחה לעצור אותו. גם טי-ג'יי וויליאמס היה טוב מאוד עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים. נועם דוברת אמנם שיחק 32 דקות, אך סיים עם 0 מ-8 מהשדה ו-0 נקודות. בצד השני דרק פארדון סיפק דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, קודי דמפס הוסיף 18 נקודות.

הצגה של הפועל ת"א מול נס ציונה

השחקנים של דני פרנקו אמנם עלו למשחק ללא קני ווטן, אבל זה לא השפיע עליהם לרגע. כבר בסיום הרבע הראשון המשחק הזה היה גמור, כשהפועל הוליכה 11:30. ההמשך היה עוד מאותו הדבר, כשהכתומים נותרו חסרי אונים ויתקשו מאוד בליגה ביכולת הזו.
5 צפייה בגלריה
ג'יי-פי טוקוטו
ג'יי-פי טוקוטו
ג'יי-פי טוקוטו מטביע
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
יכול להיות מרוצה. דני פרנקו
(צילום: אורן אהרוני)
שישה שחקנים של הפועל קלעו בספרות כפולות, כשעידן זלמנסון סיים כקלע המוביל עם 17 נקודות, בר טימור היה אדיר עם 15 נקודות ו-9 אסיסטים. למעשה כל ארבעת הישראלים הבכירים (גיל בני ויונתן שולדבראנד לצד טימור וזלמנסון) סיפקו יכולת טובה. טים סוארס ומאט פארל קלעו 15 נקודות כ"א למפסידה.
פורסם לראשונה: 21:22, 13.09.21