יש מאמנים שמחכים שבוע, שבועיים, אפילו חודש לניצחון בכורה בליגת העל. ויש כאלה שממתינים יותר מעונה. תגידו מזל טוב לאוהד גל, מאמנה של רמת-השרון, שחגג "וי" ראשון על הקווים בליגה הבכירה ב-78:84 בחוץ על הפועל פ"ת. את עונת 2019/20, אז בבני-יהודה, הוא סיים עם מאזן 21:0. כעת, בצ'אנס השני שקיבל, שבר את הנאחס. ולא רק שלו, גם של האדומות. ארבע שנים ויומיים בדיוק חלפו מאז ניצחה רמה"ש במחזור הפתיחה של העונה. והנה, אפשר לחגוג שוב.
חלק מהזרות קוראות לישראל "הבית השני שלי", ויש את צ'לסי הופקינס, שפשוט נמצאת בארץ הקודש יותר מאשר ליד משפחתה בארה"ב. עונה תשיעית בליגת העל, קבוצה חמישית (עכשיו מכבי חיפה) – ועוד ניצחון לאוסף. וכן, מי שכונתה לא פעם "ראסל ווסטברוק הנשית", כמעט סיימה עם טריפל-דאבל: 10 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ב-66:78 על אליצור ת"א.
2 צפייה בגלריה
אוהד גל
אוהד גל
שבר את הנאחס. אוהד גל
(צילום: באדיבות רמת השרון)
דקיה כהן, מכירים? כדאי לכם. השחקנית המצטיינת של המחזור הראשון. הזרה החדשה של ראשל"צ (כן, למרות שם המשפחה) כיכבה בנוקאאוט האדיר על מכבי אשדוד (60:80) עם השורה הסטטיסטית הבאה: 20 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 חטיפות, 3 חסימות ומדד 38.
היא רק בת 17, אבל ההופעה שלשום של ירדן גרזון כבר הכניסה אותה לספרי ההיסטוריה. סטטיסטיקה רשמית אמיתית אין בנמצא מתחילת העשור הקודם, ולכן 24 הנקודות של הכישרון הצעיר של מכבי עירוני ר"ג ב-86:92 על אליצור חולון – הן שיא עבור שחקנית ישראלית בהופעת הבכורה שלה בקבוצה כלשהי ב-11 השנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
ירדן גרזון
ירדן גרזון
כמה כישרון. ירדן גרזון
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
תתכוננו, כדורסל הנשים עובר ליום שישי. טוב, לפחות משחק אחד בשבוע. בעוד שלושה ימים יהיה זה המפגש בין רמה"ש לראשל"צ, שיהווה גם קרב ראש בראש בין האחיות קארש – דניאל מרמה"ש (20) מול הילה מראשל"צ (17) – צמד האחיות היחידי בליגת העל. מעניין באיזה יציע יבחרו ההורים.