הפועל חולון הודיעה היום (חמישי) רשמית על עזיבתו של עמית שרף את המועדון. "שרפי" היה חלק מהצוות המקצועי של הקבוצה בשש השנים האחרונות - חמש על תקן עוזר ובשנה האחרונה שימש כמאמן ראשי. הפרידה הגיעה אחרי שבהנהלה החליטו שלא מעוניינים לחדש את חוזהו.
"זכינו להכיר ולעבוד עם אדם מיוחד ואיכותי, איש מקצוע מהשורה הראשונה", נכתב בהודעת המועדון. "אנו מבקשים להודות לעמית על תרומתו הרבה למועדון לאורך כל השנים ומאחלים לו הצלחה רבה בדרכו החדשה. אנו בטוחים שנשוב לשתף פעולה בעתיד".
1 צפייה בגלריה
שרף
שרף
מעוניינים במאמן מנוסה יותר. שרף
(צילום: FIBA PHOTOS)
שרף, שזכה עם גיא גודס באליפות בעונת 2021/22, החליף בעונה הקודמת את גודס על הקווים והגיע בליגת האלופות של פיב"א עד לשלב הטופ 16 (מאזן 2:4) ומקום חמישי בליגה, שהסתיים בהדחה 3:0 על ידי הפועל ירושלים ברבע הגמר. לאחר ההדחה מאירופה היו כאלה שרצו להאריך את חוזהו של שרף, אולם ההנהלה הייתה חצויה עד הימים האחרונים בנושא ובסופו של דבר הוחלט לא להמשיך שנה נוספת.
גורמים בהנהלה טוענים כי את ההזדמנות לשמש מאמן ראשי קיבל שרף משום שהקבוצה הייתה תחת ביקורת רשם העמותות, יחד עם זאת, אחרי ההדחה ברבע גמר הגביע, התרבו הקולות להחתים מאמן מנוסה יותר.
שרף צפוי לחתום בעירוני נס ציונה, הקבוצה בה החל את דרכו בקריירת הבוגרים כעוזר מאמן. בהפועל חולון היו רוצים לראות במקומו את האקס סטפנוס דדאס (בהנחה שלא ימשיך בהפועל ת"א), כאשר מלבדו מועמדים לתפקיד מספר מאמנים ישראלים.