קטש: ״שמח מהתוצאה לא מהדרך״
(צילום: ONE)
"בואו ניקח את הגביע", צעקו שחקני מכבי ת״א בירידה לחדר ההלבשה אחרי הניצחון אתמול 73:85 על עירוני נס ציונה שהעלה אותם לגמר גביע המדינה, בו יפגשו את הפועל ירושלים בפיס ארנה (חמישי, 20:45).
השחקנים בצהוב אמנם לא הגיעו אתמול בשיא האנרגיות, אבל ידעו להשלים את המשימה גם אחרי שנס ציונה לחצה ברבע האחרון. ברגעים האלה, כשמכבי קצת קפאה, ניתן היה לראות את המאמן עודד קטש הולך באחד מפסקי הזמן לכיוונו של דייויד בלאט שישב בצד של הספסל ומתייעץ איתו. בסיום העניק בלאט חיבוק גדול לקטש ופירגן לו על הניצחון.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן עירוני נס ציונה די. ג'יי. קופר
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן עירוני נס ציונה די. ג'יי. קופר
חזר בגדול. בראון מול די-ג'יי קופר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
"נצטרך לשחק טוב יותר בגמר". קטש
(צילום: עוז מועלם)
מלבד הניצחון, שימחה מאוד את הצהובים חזרתו של לורנזו בראון. אחרי היעדרות של שלושה שבועות, הוא כלל לא היה צריך להוריד אף חלודה ושיחק גם יותר מכל שחקן אחר -31 דקות שבהן הצטיין עם 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.
"במשחק כזה אני שמח מאוד על התוצאה, על הדרך קצת פחות", הודה קטש בסיום. "זה לא תמיד היה הכי יפה בהרבה דקות, אנחנו נרצה ונצטרך לשחק טוב יותר בגמר. היה אפשר להרגיש בתחילת המשחק שלורנזו ו-ווייד (בולדווין) התגעגעו לשחק אחד עם השני, אבל הם היו צריכים להתרגל לזה, הקבוצה הייתה צריכה להתרגל לחזרה שלו".
קטש הוסיף על בראון: "אני מאוד שמח על החזרה שלו, לקח לו כמה דקות אבל אחרי הרבע הראשון הוא היה יותר טוב, שמח שהוא מרגיש טוב. צריך לתת קרדיט לרגב פנאן ולצוות הרפואי על זה ששחקן חוזר מהיעדרות כזאת ויכול לשחק כמות כזאת של דקות ולא מרגישים שהוא היה פצוע".