ג'ונתן מוטלי הצטרף, פטריק בברלי חתם - ובהפועל ת"א מתכננים רכש מסקרן נוסף. האדומים מנהלים מו"מ עם סנטר צסק"א מוסקבה, טוניה ג'קירי, שאמור, אם וכאשר, להיות ההחתמה האחרונה לסגל הנוצץ.
ג'קירי (30, 2.02 מ') אמור להיות בעצם הגיבוי למוטלי. הסנטר שיחק בעונה החולפת בצסק"א, בה העמיד ממוצעים של 8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בליגת ה-ה-VTB. לפני כן, ג'קירי הספיק לשחק ארבע עונות ביורוליג בבאסקוניה, קאזאן ופנרבחצ'ה. בהפועל ת"א מודעים כמובן לעובדה שג'קירי כבר שיחק לצד מוטלי בפנר, שם שימש סטפנוס דדאס כעוזר המאמן.
1 צפייה בגלריה
טוניה ג'קירי בפעולה
טוניה ג'קירי בפעולה
ג'קירי (משמאל). עבר ביורוליג
(צילום: gettyimages)
ג'קירי החל לשחק כדורסל רק כשהיה בן 16. כמו רוב בני הנוער בניגריה החלום שלו היה להפוך לכדורגלן. "התשוקה האמיתית שלי הייתה כדורגל", הוא שיחזר בראיון שנתן בעבר לאתר הרשמי של היורוליג. "כדורסל מעולם לא היה החלום שלי".
ג'קירי הוא סנטר נייד מאוד, אתלט, מתמצא בצבע ויש לו זריקה לא רעה מחצי מרחק. מצד שני גם החסרונות שלו בולטים - מוגבל יחסית במשחק ההתקפה, אין לו משחק גב לסל והוא קולע לאורך הקריירה בפחות מ-60 אחוזים מקו העונשין.
במידה וג'קירי יחתום הוא למעשה יהיה הזר השביעי בסגל אחרי החתמתם של מוטלי, בברלי, בן בנטיל, מרכוס פוסטר, ג'ו רגלנד ואיש ווינרייט.
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)