בהפועל ת"א לא נרגעים אחרי אירועי אתמול (שני) לפני ובמהלך הדרבי במשחק מספר 3 בגמר הפלייאוף, בו הפסידו 82:74 למכבי - שחגגה את הזכייה ה-57 בתולדותיה באליפות. מוקדם יותר, הבעלים עופר ינאי התבטא נגד אלימות המשטרה נגד האוהדים האדומים וגם עקץ את היריבה העירונית, וכעת הוא טען כי הוא הוטרד בידי אוהדיה מבלי שנעשה דבר בנידון.
"כשמכבי התארחו אצלנו בדקתי כמה פעמים לראות ששמעון, שהוא איש מבוגר, בסדר ובטוב", כתב ינאי בחשבונו ב-X (לשעבר טווויטר). "שאלתי אם הוא צריך שאביא לו כוס מים או כוס תה. אתמול הנהלת מכבי שאחראית על שלומה ובטיחותה של הקבוצה האורחת איפשרה ואולי גם עודדה הטרדה שיטתית שלי ושל הספסל שלנו".
1 צפייה בגלריה
ינאי
ינאי
ינאי
(צילום: עוז מועלם)
ינאי המשיך: "אני רוצה שתדעו שמעולם לא הייתי גאה יותר מאשר לעמוד שם זקוף ולספוג את החפצים שהושלכו אליי, היריקות שירקו עליי והקללות שקיללו אותי בלי לזוז ובלי להירתע. השחקנים והצוות עברו חוויה דומה כמובן. למישהו יש עוד מחשבה שהאליפות הזו הוכרעה בצורה ספורטיבית? הכדורסל הישראלי מת אתמול, נדאג שיוולד מחדש בעונה הבאה בצורה בריאה בהרבה".
כאמור, לאחר המשחק תקף הבעלים את מכבי ת"א ואת המשטרה כשצייץ: "מה שראינו ב 24 שעות האחרונות - מניעת כרטיסים, איומים על שופטים, הסתה של המשטרה וכמובן החוויה המפוקפקת של לחטוף זריקת חפצים בראש שוב ושוב (בלי עצירת המשחק) לא קשור כלל לספורט או לכדורסל. זה מונופול שנלחם על חייו ואני חושב שראינו את שירת הברבור שלו הערב".
המועדון פירסם הודעה רשמית בה תקף את המשטרה, אך גם גינה את האוהדים שהשליכו את האבוקות ליציע בו ישבו אוהדי מכבי: "המועדון כואב את כאבם של אוהדים רבים שסבלו מאלימות משטרתית בלתי נתפסת שמגובה בתיעודים רבים אותם אנו עדיין אוספים, ואנו מבקשים מכל מי שחווה אלימות אתמול להמשיך ולפנות אלינו בכל דרך. אנו גם מגנים בכל תוקף את זריקת האבוקות המסוכנת על ידי מספר אוהדים לעבר היציע התחתון, שאין דבר שיכול להצדיק אותה".
מסע"ת הפועל ת"א לאחר ההפסד בגמר
(ONE)