אחרי משחק קשה עם אווירה אלימה שיצרו הקהלים, מכבי ת"א זכתה באליפות ה-57 בתולדותיה עם 74:82 על הפועל ת"א במשחק השלישי של גמר הפלייאוף.
אחרי המשחק, לורנזו בראון אמר למעשה שהוא לא יהיה כאן בעונה הבאה, כשבמכבי כבר התחילו לחפש לו מחלי. "זה הכי מתוק שיכול להיות, הייתה עונה ארוכה ומתישה. מגיע לנו לזכות באליפות", אמר הגארד, "אני גאה מאוד בקבוצה שלנו. אני אוהב מאוד את הקבוצה הזאת, ואת המקום הזה. הלוואי שיכולתי להישאר. נוצרה סיטואציה קשה בה הייתי צריך לקחת החלטה בשביל המשפחה שלי. זה רגע מאוד מרגש עבורי". על פי פרסומים היום ביוון, בראון כבר סגר את תנאיו בפנאתינייקוס. מכבי ת"א עקצה את הפועל ת"א ברשתות, בחשבון הרשמי הצהובים נכתב "מה השעה עכשיו?" תזכורת להבטחה של הבעלים של הפועל ת"א עופר ינאי לקנות לשחקניו שעוני יוקרה אם יזכו באליפות.
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
חוגגים אליפות אחרי עונה לא פשוטה. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
יעזוב. לורנזו בראון
(צילום: עוז מועלם)
ווייד בולדווין אמר: "ניסיתי לעזור לקבוצה היום, נתתי היום את כל מה שיכולתי אחרי הפציעה שעברתי. אני שמח שזכינו בסופו של דבר באליפות. זה היה המשחק האחרון שלי כאן. אני אוהב את המועדון הזה ואת כל מה שעשינו כאן, אבל אני נאלץ לבטל החוזה שלי לעונה הבאה, וללכת למקום אחר". על פי דיווחים באירופה, בולדווין סגר לשנתיים בפנרבחצ'ה.
גם השחקן המצטיין של סדרת הגמר, רומן סורקין, אמר כי הוא לא יודע אם הוא יישאר במכבי ת"א בעונה הבאה, והוסיף: "כל מה שעברנו העונה הופך את זה ליותר מתוק, אנחנו שמחים לזכות באליפות המדינה, זה לא פחות חשוב מזכייה ביורוליג".
גם בונזי קולסון עשוי לעזוב, והתחמק באלגנטיות כשנשאל אם הוא יישאר בעונה הבאה: "זה רגע מיוחד בשבילנו, זאת הייתה עונה עם הרבה ירידות ועליות. זה לא היה קל. זאת הייתה עונה לא פשוטה, אבל עשינו את זה. אני אוהב להיות בישראל, עכשיו אני רוצה לחגוג את האליפות".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א צלחת
מכבי ת"א הפועל ת"א צלחת
האליפות צהובה, אבל הכוכבים עוזבים
(צילום: עוז מועלם)
עודד קטש אמר בסיום: "לפעמים צריך לבנות קבוצות מחדש, נוצרה סיטואציה לא פשוטה בגלל המלחמה. עברנו עונה מטורפת. אני מקווה שאולי נצליח לשמור על חלק מהסגל שלנו. יש המון סימני שאלה לגבי העונה הבאה, אי אפשר לדעת מה יקרה. הדברים משתנים במהירות, אנחנו הולכים לעונה לא פשוטה".
פורסם לראשונה: 00:13, 18.06.24