הפועל חולון תגיע הערב (ראשון) לארנה בבירה, כשהיא עם הגב אל הקיר, בתקווה שמשחק מספר 3 בסדרת רבע הגמר נגד הפועל ירושלים (0:2 לאדומים) לא יהיה האחרון שלה לעונת 2023/24. עוד לפני, קיבלה הקבוצה בשורה על כך שתובע איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, דורש להטיל על הקבוצה משחק רדיוס בפועל (במרחק 50 ק"מ).
כזכור, ביום שישי מיד עם פתיחת המשחק, מספר אוהדי חולון הדליקו אבוקות, שגרמו להפסקה זמנית על המשחק. ליפנר מוסיף בדו"ח שלו על האירועים במשחק השני בסדרת רבע הגמר כי הוא דורש קנס כספי ומשחק רדיוס על תנאי.
2 צפייה בגלריה
אבוקות הפועל חולון
אבוקות הפועל חולון
האבוקות ביציע אוהדי הפועל חולון
(צילום: סתיו איפרגן)
כמו כן, במסמך שהתפרסם הבוקר, לא מסתיר התובע כי ישנו עונש של סגירת יציע על תנאי בגין התנהגות האוהדים במשחק מול מכבי ר"ג שנערך בחודש אפריל ונגרר למספר קטטות, אך כרגע הוא לא סבור שצריך להפעיל אותו.
עוד נכתב בדו"ח המשחק כי בהפועל ירושלים התלוננו על שימוש של אוהדי חולון בזמבורות מאחורי ספסל הקבוצה, וצורף סרטון, אך עם זאת המשקיף אמר לנציג הקבוצה כי השימוש בכלי עידוד כזה או אחר מותר, "אחרת היה פועל להרחקת האוהדת".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
(אתר פיב"א)
חולון תעלה היום כאמור למשחק השלישי בסדרה (מתוך 5) כשהיא חסרה את ניב משגב, שסיים את העונה גם הוא בשישי בשל פציעה בשריר ההמסטרינג, והצטרף לרשימת הפצועים הארוכה. הפתעה נרשמה כשנודע שמחליפו הוא קווין הרווי, שיצטרף לדרו קרופורד, ג'סטין סמית' ודיאונדרה ברנס. בצד השני, מחזיקת הגביע תגיע עם הסגל שניצח בשישי בהיכל טוטו, בתקווה לסיים את הסדרה ב"סוויפ".
תגובות מאמני הפועל י-ם והפועל חולון
(באדיבות ONE)