הפועל ת״א עורכת בשעה זו את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי, 21:30) מול לונדון ליונס בחוץ שיפתח את הסיבוב השני ביורוקאפ. אל הקבוצה התלוו למשחק כ-1500 אוהדים אדומים.
שחקניו של דני פרנקו שמדורגים במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים רוצים להמשיך את המומנטום החיובי, בעיקר כדי לשמור את האווירה החיובית שקיימת בתוך הקבוצה לקראת רבע גמר גביע במדינה מול הפועל ירושלים שייערך ביום ראשון הקרוב בדרייב אין.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
תומר גינת אמר לקראת המשחק: "פותחים את הסיבוב השני במשחק חוץ חשוב, שניצחון בו יעזור לנו מאוד להשיג יתרון ביתיות בשלב שמינית הגמר. אני מודה שלא ציפיתי לכמות כזו של אוהדים שתלווה אותנו, זה מרגש בכל פעם מחדש. נעשה הכל כדי להחזיר להם על התמיכה והאהבה".
דני פרנקו: "שמחים לחזור ליורוקאפ אחרי פגרת חג המולד. לונדון ליונס היא קבוצה איכותית שעשתה כברת דרך משמעותית מאז מפגש פתיחת העונה שלנו מולם. היורוקאפ דורש מאיתנו דריכות ודיוק מירבי על מנת להיות בעמדת ניצחון. קצב המשחק שהאנגלים מכתיבים צפוי להיות גבוה, והגנתית נצטרך להתעלות מול גודל שאנחנו לא מורגלים אליו. מספר האוהדים גדול שיגיעו לתמוך בנו יתנו אווירה נהדרת, אבל אנחנו נצטרך להתמקד בעבודה שלנו על המגרש".