בעוד קצת פחות משבועיים תחל נבחרת ישראל את משחקיה במוקדמות יורובאסקט 2025, והיום (שלישי) פירסם המאמן אריאל בית הלחמי את הסגל המורחב לקראת החלון הקרוב.
בין 14 השחקנים שזומנו לא נכלל ג'ון דיברתולומאו, שנגרע מהסגל לאחר ששוחח עם בית הלחמי. גארד מכבי ת"א סובל מפציעה במפשעה והמאמן הלאומי קיבל את טענתו שהוא זקוק למנוחה בזמן משחקי החלון על מנת להתאושש. למעשה, לאחר שמשרד הפנים לא אישר את אזרוחו של קאדין קרינגטון, נבחרת ישראל תגיע לחלון הקרוב ללא מתאזרח.
2 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולומאו אימון נבחרת ישראל
ג'ון דיברתולומאו אימון נבחרת ישראל
שוחרר לבקשתו. ג'ון דיברתולומאו
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
סגל נבחרת ישראל למוקדמות היורובאסקט האחרון
סגל נבחרת ישראל למוקדמות היורובאסקט האחרון
סגל נבחרת ישראל למוקדמות היורובאסקט האחרון
(צילום: איגוד הכדורסל)
מי שכן נכלל בסגל הוא שחקן פנרבחצ'ה, ים מדר. ליגיונרים נוספים שיגיעו עם נועם יעקב (וילרבאן), יפתח זיו (סן קנטן) ונמרוד לוי (סמסוסנספור).
שאר השחקנים שזומנו: רומן סורקין (מכבי ת"א), תמיר בלאט (מכבי ת"א), רפי מנקו (מכבי ת"א), יובל זוסמן (הפועל ירושלים), עוז בלייזר (הפועל ירושלים), בר טימור (הפועל ת"א), תומר גינת (הפועל ת"א), עידן זלמנסון (הפועל ת"א), רז אדם (עירוני קריית אתא) ואיתי שגב (עירוני נס ציונה).
הנבחרת תפגוש ביום חמישי הבא את פורטוגל וכעבור שלושה ימים את סלובניה. כל 14 השחקנים יצאו עם הנבחרת לשני המשחקים ולכל משחק יקבעו 12 משתתפים.
באופן חריג ובשל לוח המשחקים בליגת העל, הנבחרת לא תתאמן בארץ כלל. מרבית השחקנים ייפגשו ביום שני הקרוב בנתב"ג לקראת הטיסה לליסבון וחלק מאלו המשחקים באירופה יפגשו את הנבחרת בליסבון.