לא שקט בהפועל ת"א: עמותת 'הפועל אוסישקין' הוציאו הערב (שלישי) הודעה נוקבת כנגד בעלי הקבוצה, עופר ינאי, שמחזיק בכ-81 אחוז ממניות הקבוצה. הסיבה: התערבות בענייניה הפנימיים של העמותה.
מוקדם יותר היום, פורסם בשם חברי העמותה מכתב הופנה לאוהדי הפועל ת"א דרך אתר 'לאן', הדורש לקיים דיון חירום על מעבר להיכל מנורה מבטחים. כדי שהיועץ המשפטי של העמותה יוכל לדרוש קיום דיון זה, צריך את חתימתם של כ-10 אחוז מחברי העמותה (כ-280 אוהדים). אולם הערב התברר, כי המכתב פורסם שלא על דעתם של ראשי העמותה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
"שתקנו מתוך כבוד". אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות הפרסום, חלק מחברי העמותה טוענים כי ינאי הוא זה שעומד מאחורי הפרסום, וכי מדובר בהתערבות בוטה בענייניהם. "בבוקר הופץ מכתב הקורא לאוהדי הפועל ת"א לאשר בחתימתם זימון אסיפת חברי עמותה", נכתב בהודעת העמותה. "לאור פניות רבות שקיבלנו בנושא, אנו, חברי הוועד המנהל, מעוניינים להבהיר כי המכתב שעלה באתר ״לאן״, עלה שלא על דעתנו וללא ידיעתנו. אנחנו רואים בפניה ללאן, שנעשתה ע"י מר עופר ינאי, התערבות בענייניה הפנימיים של העמותה".
עוד נכתב בהודעה: "מקרה זה אינו היחיד, אלא כזה הנוסף למקרים רבים אחרים בתקופה האחרונה, בהם אנו חשים כי דעתנו כנציגי קהילת האוהדים אינה נשמעת. עד היום שתקנו ולא העלינו את הבעיות הרבות מתוך כבוד והערכה לרצונו של ינאי לחזק את הפועל ת"א וגם כעת אנחנו מכבדים ומעריכים את רצונו ומעוניינים בשיתוף פעולה עימו.
2 צפייה בגלריה
עופר ינאי
עופר ינאי
אתגר נוסף מול האוהדים. ינאי
(צילום: עוז מועלם)
"עם זאת, מחובתנו להבהיר כי קיים בלבול גדול בכל שאלת המעבר. זוהי אחת מארבע סוגיות בהן שמרה לעצמה העמותה זכות וטו במסגרת ההסכם עם עופר ולא בכדי. שנית, מעולם לא אמרנו כי לא נביא את הנושא להצבעה, אלא שקודם לכך יש בכוונתנו למצות את בחינתן של כל האלטרנטיבות האחרות. אם ניווכח לבסוף כי אין בנמצא אלטרנטיבות, נבקש לראות הסכם מחייב מול העירייה התוחם את זמן היציאה מאולמנו הביתי בהיכל קבוצת שלמה. אנו נשאף כי כל החלטה בנושא זה תתקבל בהסכמה רחבה בקרב קהילת האוהדים".