עומרי כספי, הישראלי הבכיר במכבי תל אביב, נמצא בצומת דרכים לגבי המשך הקריירה שלו אחרי שהצהיר אחרי משחק האליפות כי לא בטוח שימשיך לשחק בעונה הקרובה והוא שוקל פרישה. בכל מקרה, כבר בשבועות הקרובים כספי צפוי לקבל החלטה לגבי עתידו.  
כזכור, כספי חתם במכבי ת"א לשלוש עונות בקיץ של 2019. בעונה הראשונה שלו הוא נפצע בחודש דצמבר ולמעשה גמר את העונה עם פציעה שאילצה אותו לעבור ניתוח, בעונה החולפת הוא חזר לשחק לקראת סוף חודש נובמבר, אך בליגה הישראלית שיחק רק ב-14 משחקים, וביורוליג שותף ב-16 משחקים לאחר שסבל מפציעה נוספת ומווירוס בבטן שהשבית אותו למשך חודש. 
3 צפייה בגלריה
עומרי כספי
עומרי כספי
עומרי כספי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומרי כספי
עומרי כספי
עומרי כספי
(צילום: עוז מועלם)
אחרי משחק האליפות ביוני כספי פתח את אשר ליבו ואמר: "זה לא קל, במיוחד מנטלית, גופנית אני מרגיש בסך הכול בסדר, אבל מנטלית זה לא פשוט. זה מחשבות שעוברות לי בראש כבר הרבה זמן, המשפחה הקרובה שלי ידעה על זה, כדורסל זה החיים שלנו, אבל אני עושה את זה כבר 25 שנה, 15 שנה כמקצוען, ו-10 שנים בליגה הטובה בעולם. השלב הזה שאתה נפצע ועוד פעם ואז החלמה של עוד חודש או עוד שישה שבועות וניתוחים, לא בטוח שאני יכול לעשות את זה שוב, אבל זה הזמן שלי לנוח, להתייעץ עם המשפחה ומכבי, ונראה מה יהיה".
במכבי ת"א לא ממש חיכו להחלטה של כספי בנושא ולפי ההחתמות בחודש האחרון, כמו דרק וויליאמס, ג'יימס נאנלי והשארתם של עוז בלייזר ואנג'לו קלויארו, גם לא ממש בנו על הצטרפותו לסגל.
3 צפייה בגלריה
עוז בלייזר בטירוף
עוז בלייזר בטירוף
עוז בלייזר
(צילום: עוז מועלם)
מעבר לבניית הסגל, אחרי מכלול הפציעות ותקופת ההיעדרות הממושכת בשנתיים האחרונות, במכבי ת"א מתכוונים לממש את אופציית היציאה שלהם מהחוזה הקיים ולבקש מכספי לקצץ בשכרו שעומד על כ-900 אלף דולר לעונה. יש לציין שבמכבי כבר שלחו מסרים לפורוורד הישראלי בנושא והוא מודע למצב הקיים. בנוסף, במכבי מבהירים שכל הנעשה בעניין כספי נעשה בשיתוף עם השחקן, והצהובים יתמכו בכל החלטה שהוא יקבל.

פורסם לוח המשחקים: פתיחה נוחה למכבי

היום גם פורסם לוח המשחקים לעונת היורוליג הקרובה, ונקבע כי מכבי תתחיל את העונה בשני משחקי בית: מול באיירן מינכן במחזור הפתיחה ב-30 בספטמבר ונגד הכוכב האדום בלגרד. בכלל, מכבי תשחק בבית בחמישה מתוך שבעת המחזורים הראשונים.
מבחינת יריבות בולטות בבית, במחזור השביעי ברצלונה תגיע להיכל, במחזור ה-16 אלופת אירופה אנאדולו אפס, במחזור ה-26 צסק"א מוסקבה ובמחזור ה-32 ריאל מדריד. הצהובים ינעלו את העונה הסדירה במשחק קשה בברצלונה.