מכבי ת"א מגיעה למונאקו
(צילום: אפרת עמורבן)
רגע האמת של מכבי ת"א הגיע. הצהובים יחלו החל ממחר (שלישי, 21:15) - ערב יום העצמאות - את סדרת רבע גמר הפלייאוף ביורוליג מול מונאקו. שני המשחקים הראשונים יהיו בחוץ, וכמובן כדי להגדיל את סיכוייה להגיע לפיינל-פור היא תהיה חייבת לנצח לפחות פעם אחת באולמה של היריבה.
החבורה של עודד קטש יצאה במסעה למונאקו ואת האמת, לא מסתכלים שם יותר מדי רחוק. "זה מרגש בהחלט", הודה המאמן. "מרגיש מוכנים ובריאים עד כמה שאפשר. מודעים שהולך להיות לנו מצ'אפ קשה במגרש מאוד ביתי. מונאקו זו קבוצה עם הרבה יכולות פיזיות ועם גארדים מהדומיננטיים במפעל. זה מצריך מאיתנו משחק מושלם".
3 צפייה בגלריה
"לא יהיה קל". קטש ממריא למונאקו
"לא יהיה קל". קטש ממריא למונאקו
"לא יהיה קל". קטש ממריא למונאקו
(רדאד ג'בארה, ONE)
קטש הוסיף: "שני המשחקים נגדם לא היו קלים. בטח בחוץ וגם בבית כשחזרנו פיגור". על הגארדים הנהדרים של היריבה, בראשם מייק ג'יימס, אמר קטש: "אי אפשר לעצור אותם לגמרי, רק להגביל. צריך להכריח אותם לקחת זריקות קשות ואת שאר הדברים לעשות במאמץ קבוצתי".
כשנשאל כמה חשוב יהיה לנצח במשחק הראשון בסדרה, אמר כי "אי אפשר לחשוב קדימה, גם לא למשחקים 3 ו-4. צריך להתרכז בכל משחק בזמנו, לנצח רבע-רבע".
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א נוחתת במונאקו
מכבי ת"א נוחתת במונאקו
דיברתולומיאו וקולסון בשדה
(צילום: אינסטגרם מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א נוחתת במונאקו
מכבי ת"א נוחתת במונאקו
"יהיו איתנו הרבה אנרגיות ואהבה". כהן
(צילום: אינסטגרם מכבי ת"א)
ג'ייק כהן הוסיף: "יהיה כיף, זה אתגר גדול עבורינו כקבוצה. אלה יהיו שבועות גדולים של כדורסל. נצטרך להוציא אותם הקצב המשחק שלהם כי זו קבוצה מסוכנת. הפוקוס שלנו הוא על ניצחון במשחק הראשון, לא רוצה להסתכל על התמונה הגדולה יותר. נתכונן למשחק 1, נדאג למשחק מספר שתיים לאחר מכן. יהיו איתנו הרבה אנרגיות ואהבה".
מדובר במפגש בין הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בעונה הסדירה, מונאקו (13:21), לבין זו שסיימה במקום החמישי, מכבי ת"א (14:20). בכל ארבעת המפגשים בין הקבוצות בשתי העונות האחרונות, הקבוצה הביתית ניצחה. העונה מכבי גברה 70:78 על מונאקו בהיכל בזכות 21 נקודות של ווייד בולדווין. במפגש בצרפת הפסידו הצהובים 86:67. בכל הכשור למומנטום, לחבורה של עודד קטש עומד יתרון אחרי שניצחה בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים בעונה הסדירה.
פורסם לראשונה: 14:40, 24.04.23