הפועל ת"א הגיעה לעונת 2023/24 עם ציפיות גבוהות במיוחד, אך כעת, אחרי שהפסידה למכבי ת"א במשחק המכריע בסדרת גמר הפלייאוף, ניתן לקבוע כי היא לא הצליחה לעמוד באף אחת מהן. כזכור, מוקדם יותר העונה הודחו האדומים ברבע גמר היורוקאפ בפעם השנייה ברציפות וברבע גמר גביע המדינה. בעקבות כך, מתכוונים בקבוצה לעשות הקיץ שינויים רבים, הן בצוות האימון והן בסגל השחקנים.
אחרי פיטוריו של דני פרנקו במהלך העונה, התקבלה החלטה בהנהלת הפועל ת"א להחתים מאמן עם ניסיון באירופה. בסופו של דבר, אחרי שהאדומים קיבלו סירוב מלא מעט מועמדים, הם החליטו להחתים את סטפנוס דדאס על חוזה עד תום העונה הנוכחית.
3 צפייה בגלריה
 סטפנוס דדאס
 סטפנוס דדאס
אמור להמשיך. דדאס
(צילום: עוז מועלם)
מסע"ת הפועל ת"א לאחר ההפסד בגמר
(ONE)
המאמן היווני לא היה צפוי להישאר בעונה הבאה כשבמקומו היה אמור להגיע מאמן זר אחר, או מאמן ישראלי במידה ששוב היו נתקלים בסירוב מהמועמדים הפוטנציאליים. עם זאת, עם הגעתו של המנהל המקצועי החדש, ג'ורג' הינאס, ששיתף פעולה ב-2021 יחד עם דדאס בא.א.ק אתונה, הוא עשוי לקבל הזדמנות נוספת.
השחקנים היחידים שמחזיקים בחוזה מובטח לעונה הבאה ויישארו בקבוצה בוודאות הם הקפטן בר טימור, תומר גינת, עידן זלמנסון ודאסטי האנאס. האחרון צפוי להישאר למרות האכזבה ממנו והעובדה שהוא מיעט לקבל דקות במהלך הפלייאוף, מאחר שעל העברתו באמצע העונה שילמה הפועל ת"א לנס ציונה כ-100 אלף דולר. בקבוצה בוחנים את האפשרות לצרף את נועם יעקב, הרכז בן ה-20 של וילרבאן הצרפתית.
3 צפייה בגלריה
שחקן וילרבאן נועם יעקב
שחקן וילרבאן נועם יעקב
יגיע? יעקב
(Frederic Chambert / Panoramic via Reuters)
3 צפייה בגלריה
ג'יילן הורד
ג'יילן הורד
יעזוב? הורד
(צילום: עוז מועלם)
מי שמחזיקים באופציה לעונה הבאה הם קייל אלכסנדר, שלא צפוי להמשיך, אקסבייר מנפורד, שלא חזר לעצמו מאז ההשעיה וגם לא צפוי להישאר, ובראיין אנגולה שלגביו יש התלבטות. מי שלא מחזיקים בחוזה ויעזבו הם גיל בני, ג'ון הולנד, טיילר אניס, שכבר סיכם את תנאיו בוונציה ואייזיאה מיילס.
שחקן נוסף שלא צפוי להמשיך, ולא בגלל שהפועל ת"א לא מעוניינת בו, הוא ג'יילן הורד שמחזיק באופציית יציאה ליורוליג (חוץ ממכבי ת"א) ואליו נעשו כבר מספר פניות מקבוצות שונות מהמפעל האירופי הבכיר. ג'ייקובן בראון, שנפצע במארס וסיים את העונה, טס לפני כחודש לארה"ב ולמעשה כבר עזב את הקבוצה.