שמחה במכבי ת"א לאחר ניצחון החוץ השני העונה ביורוליג - 70:83 על אלבה ברלין. שחקניו של קטש התקשו בהגנה, אך יצאו לריצת 0:18 ברבע האחרון ברבע הרביעי, ניצחו אותו 7:22 וחזרו למאזן חיובי בזכות 22 נקודות של ג'רל מרטין שעלה מהספסל וסייע לחבריו לחזור מפיגור לניצחון.
מדובר בניצחון שני העונה של הצהובים ביורוליג, בעוד עבור הגרמנים מדובר בהפסד מספר 12 ברציפות. תמיר בלאט קלע 8 נקודות עבור אלבה, יובל זוסמן הוסיף 5 - אך כאמור זה לא מנע את הקריסה ברבע האחרון והפסד נוסף.
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
מכבי ת"א שבה למאזן חיובי ביורוליג. קטש
(צילום: EPA)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר בסיום: "הרמנו את רמת האנרגיות שלנו, את הריכוז שלנו ואז הצלחנו לחזור. זה לא קל לשחק נגד אלבה בחוץ, יש להם הרכבים גדולים. צריך לזהות היטב את ההתקפות שלהם. עזר לנו גם שהזריקות החלו ללכת פנימה אחרי ההחטאות קודם לכן, אבל כשאתה מרוכז הגנתית - גם הזריקות מתחילות להיכנס".
המצטיין של מכבי ת"א במשחק ג'רל מרטין: "זה ניצחון גדול מבחינתנו. הרמנו את האינטנסיביות שלנו בהגנה, ועבדנו קשה וסגרנו טוב יותר לריבאונד. המאמן עבד איתנו באימונים ושם דגש על הכדרים החוזרים. התקשינו קצת במשחקי החוץ, נקווה שהניצחון הזה יתן לנו תנופה להמשך הדרך".