הפרויקט המלהיב והיוקרתי של הפועל ת"א מתחיל להתחבר לאחרונה, כשהקבוצה נמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות (שלושה מהם ביורוקאפ). הניצחון השלישי ברצף היה על על הפועל ירושלים בחוץ בליגה, 72:85 בכיכובם של שני הכוכבים שהגיעו הקיץ - פטריק בברלי וג'ונתן מוטלי. מיד לאחר המשחק, נלקחו השניים לבדיקת סמים - מה שהכעיס מאוד את הבעלים של הפועל ת"א עופר ינאי, שרמז ב-X להתנכלות מכוונת נגד קבוצתו.
בפרק של הפודקאסט שלו שיעלה הלילה (חמישי), סיפר בברלי על הבדיקות אליהן נלקח: "ניצחנו בארבעה משחקים ברציפות, כולל ניצחון גדול על הפועל ירושלים. אחרי המשחק נלקחתי לבדיקות סמים, והייתי צריך לעבור 11 בדיקות כאלה. שמעתם נכון - 11 בדיקות סמים!".
1 צפייה בגלריה
בברלי
בברלי
"לפחות הווייב באירופה כיף". בברלי
(צילום: עוז מועלם)
"הם אמרו שב-10 הבדיקות הראשונות היו יותר מדי מים בגוף שלי", המשיך הגארד. "אבל כמו שאתם יודעים זה היה ממש אחרי שצמתי ביום כיפור. הייתי צריך להשתין בכוס 11 פעמים, הייתי בבדיקות האלה עד 4:00. הגעתי הביתה רק ב-5:14, וב-8 בבוקר כבר היתה לנו טיסה ומשחק למחרת. הצלחנו גם שם לנצח, אז לפחות הווייב באירופה כיף".
לאחר המשחק ינאי כתב על המקרה ב-X: "בדיקות wada כרגע מבוצעות למוטלי ובברלי. שאלתי, איך נקבע? אמרו ועדה. פניתי למנכ"ל wada בשביל לקבל מה שיקולי הוועדה. שנה שעברה כמעט חיסלו את הקריירה של (אקסבייר) מנפורד עם בדיקה לפני הזמן המותר. אקסבייר היה אז השחקן הטוב ביותר שלנו. אפשר להבין מה הרעיון המסדר. מחר נדרוש שקיפות מלאה ופרוטוקולים של האירוע. גוף ציבורי לא יכול להתנהג במחשכים ואם היו שיקולים זרים אנשים יידרשו לתת תשובות".