מכבי ת"א תארח מחר (חמישי, 21:05) את אלבה ברלין ביורוליג ותקווה להשיג ניצחון אחרי שבמחזור הקודם הפסידה לפנאתינייקוס ביוון. מכבי היא אחת מקבוצות הבית הכי טובות ביורוליג ומחזיקה במאזן של 1:8. בסיבוב הקודם הצהובים ניצחו את אלבה ברלין 70:83, ועל פי דיווחים בגרמניה - אקס המארחת יובל זוסמן נמצא בספק למשחק, אך הצטרף עם חבריו לנסיעה לארץ - זאת בניגוד לתמיר בלאט, שלא יטול חלק במשחק ונותר בגרמניה.
"אלבה ברלין קבוצה מאוד מאומנת ויותר טובה מהתוצאות שלה, היא משחקת בסגנון שונה מקבוצות היורוליג", אמר המאמן עודד קטש, "צריך להאט את המשחק שלה, הניצחון תלוי בזה. זוסמן ובלאט משמעותיים עבור אלבה ואני שמח על ההשפעה שלהם. בלאט מביא לאלבה משהו שונה. יובל זוסמן עוזר להם בהגנה. בלי הפציעות אלבה ברלין הייתה במקום יותר גבוה בטבלה. צריך לבוא מוכנים".
1 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
על הרוטציה אמר קטש: "אני לא מחליט מראש מי ישחק, צריך לראות לפי המשחק, השאיפה היא שתהיה רוטציה יותר רחבה. על מצבו של ג'רל מרטין: "נקווה שהוא שבריא ויוכל לשחק. זה קריטי לנו".
על השיפור ביכולתו של בונזי קולסון: "הוא משחק המון דקות והוא דומיננטי ומשמעותי. צריך זמן להסתגל ליורוליג, וכמו כולם לקח לו זמן להתאקלם ולהרגיש את ההבדלים. אין ספק שהיום הוא מרגיש הרבה יותר נוח ומשם מגיע הביטחון שלו".
ג'ון דיברתלומיא הוסיף: "לאלבה יש סגנון ספציפי, ביורוליג יש משמעות למומנטום ואנחנו יודעים את זה. אנחנו מכירים את יובל זוסמן ויודעים מה הוא יכול לעשות, נהיה מוכנים אליו".