מכבי ת"א הזיעה הערב (שלישי) שלושה רבעים מול הפועל חולון, לפני שברחה ל-76:90 בסיום ועלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. ניצחון נוסף - ביום שישי (15:30) בהיכל טוטו - יסגור סופית את הסיפור ויעלה אותה לגמר.
"בסך הכל, עשינו את העבודה", הודה בסיום המאמן המנצח, עודד קטש. "התחלנו את המשחק ואת החצי השני לא טוב. אני חושב שהיינו מפוזרים ואיבדנו כדורים, אבל לאט-לאט שיחקנו יותר חכם. השתמשנו בגבוהים בצורה טובה ועשינו עבודה טובה בריבאונד".
2 צפייה בגלריה
קולסון חוגג. מכבי ת"א מרחק ניצחון מגמר הפלייאוף
קולסון חוגג. מכבי ת"א מרחק ניצחון מגמר הפלייאוף
קולסון חוגג. מכבי ת"א מרחק ניצחון מגמר הפלייאוף
(צילום: איציק בלניצקי, ONE)
על התקרית עם דארן היליארד שבעט בכיסא וירד לחדר ההלבשה אמר קטש: "מהיום הראשון הבהרנו שאנחנו רוצים להיות חיוביים וקבוצתיים, ואם הייתה סיטואציה כזאת, נצטרך מהר לתקן את זה. נדבר על זה. בשלב הזה של העונה מה שיזכרו זה אם נזכה באליפות או לא, זאת המטרה שלנו וזה מתחיל מאיתנו, מהשחקנים ומצוות המאמנים, אבל עלינו לשמור על שפת גוף ראויה ורצינית. אם היו דברים שלא עומדים בדרישות, נטפל בהם".
בונזי קולסון, שהצטיין אצל הצהובים עם 17 נקודות, הוסיף: "רציתי לבוא ולעזור לקבוצה, להכניס אנרגיה. זה מה שאני מנסה לעשות בכל משחק. אני מרגיש שלא ממש עשיתי את זה לאחרונה, אז ניסיתי לחזור לעצמי ולעזור לקבוצה לנצח. נצפה במשחק שוב כי יש עוד הרבה על מה לעבוד".
מהעבר השני, מאמן הפועל חולון, גיא גודס, התייחס ליכולת של קבוצתו: "היינו קצרים בסוף ומכבי ת"א עשתה ריצה שהיה לנו קשה לחזור ממנה. האגרסיביות והפיזיות שלהם עשתה את ההבדל. צריך להבין שמשחק כדורסל לא נגמר בחמש הדקות הראשונות גם אם אתה מוביל ב-10 נקודות. אנחנו הולכים ביום שישי לעוד קרב גדול".
2 צפייה בגלריה
בראון מסמן עוד 'וי'
בראון מסמן עוד 'וי'
בראון מסמן עוד 'וי'
(איציק בלניצקי)
גודס התייחס גם לכוכב שלו, ג'ו רגלנד, שקלע 28 נקודות: "הוא שיחק 33 דקות וכשהוצאתי אותו לקראת הסיום הוא התעצבן כי רצה לשחק כל המשחק. ג'ו רגיל לזה, יש לנו יומיים לנוח, שחקן אחד לא ינצח את מכבי ת"א".