מכבי ת"א תארח מחר (חמישי, 21:05) את הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור ה-24 של היורוליג, בתקווה להשיג ניצחון ביתי נוסף (בעשרה משחקי בית הם ניצחו תשעה) שלכל הפחות אמור להשאיר אותה במקום השמיני, ממנו בתום העונה הסדירה עולים כמובן לרבע הגמר.
החבורה של עודד קטש (מאזן 11:12) מגיעה אחרי הניצחון הדרמטי 93:94 על ולנסיה, ורוצה להשיג ניצחון שני ברציפות במפעל. הכוכב האדום, שמדורגת במקום ה-13 (13:10), מגיעה אחרי רצף של ארבעה הפסדים רצופים במסגרת היורוליג. במשחק הראשון בין השתיים, בסוף נובמבר, הסרבים ניצחו 68:69.
3 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"אנחנו מאוד שמחים לחזור לשחק ביורוליג בבית". קטש
(צילום: שאול גולן)
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
""נראה אחרי האימון המסכם מה מצבו". בראון
(צילום: עוז מועלם)
עודד קטש אמר על לורנזו בראון: "נראה אחרי האימון המסכם מה מצבו. בתקווה שהוא ישחק, בטוח שהוא לא בשיא הכושר ונצטרך לנהל את הדקות שלו. ציפינו להיות במקום יותר טוב מבחינת ודאות לגביו. המצב לא אידיאלי, אבל נתמודד".
על המשחק מחר: "אנחנו מאוד שמחים לחזור לשחק ביורוליג בבית. יהיה משחק קשה נגד יריבה שמשחקת באינטנסיביות פיזית גבוהה. יהיה משחק אגרסיבי. הכוכב האדום עשתה ריצה מדהימה ועכשיו יש לה רצף הפסדים, אבל אותם הפסדים היו מאוד צמודים. כל משחק הוא קשה, אנחנו לא מצפים למשחק קל".
על הביתיות: "לשמור על הבית כמו שעשינו בסיבוב הראשון זה לא מובן מאליו. עד סוף העונה אנחנו הולכים לקבל פה קבוצות טובות, דמוניננטיות וזה לא יהיה פשוט. כל משחק הוא קריטי, כל משחק הוא עם לחץ, אנחנו רגילים לזה, אבל צריך לזכור שאנחנו משחקים מול קבוצות טובות".
על ההפסד לכוכב האדום בסיבוב הראשון: "כשאנחנו מתכוננים, אנחנו הולכים אחורה למשחקים קודמים. היה כואב וקשה לצפות במשחק כי באמת פספסנו שם על דברים קטנים שאנחנו עושים יותר טוב היום. כמובן שחשוב להתחיל טוב - כשאנחנו נותנים ליריבות להרגיש בנוח, יותר קשה לנו לשלוט במשחק".
3 צפייה בגלריה
רומן סורקין
רומן סורקין
" אף פעם לא מסתפק במה שהוא נותן". סורקין
(צילום: עוז מועלם)
על רומן סורקין שהאריך את חוזהו: "זה טריקי איתו. מי שמרגיש אותו ויודע, אף פעם לא מסתפק במה שהוא נותן. הוא יכול להיות יותר טוב ועקבי, הוא תמיד יכול יותר כי היכולות שלו כמעט בלתי נגמרות".
על ג'ון דיברתולומאו: "לא היה לי ספק שהוא יהיה משמעותי. בחיים ובספורט כל אחד צריך מישהו שיאמין בו. הוא תמיד היה שם, גם כשקיבל מעט דקות. הוא הקפטן שלנו, המנהיג שלנו, כשהגעתי שמחתי שהוא נמצא".