מסע"ת פתיחת עונה של הפועל תל אביב
(באדיבות ONE)
מצב הרוח בהפועל ת"א, כצפוי, מעודד. בשבוע שעבר הקבוצה העפילה לראשונה בתולדותיה לגמר גביע ווינר והערב (שני) קיימה את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה.
"יש לנו הרבה סבלנות", אמר יו"ר המועדון, רמי כהן. "חשוב להבין שכרגע זה אולי תיאורטי, אבל אנחנו עובדים לפי תוכנית. אנחנו גדלים בתקציב, וזה מביא גידול בכמות המנויים עם סולד-אאוט בליגה וכנראה גם באירופה. אני רואה את הפועל ת"א בשנים הקרובות נראית כמו היום וממשיכה לגדול כל שנה".
4 צפייה בגלריה
כהן, פרנקו וטימור
כהן, פרנקו וטימור
פותחים עונה. כהן, פרנקו וטימור
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
פרנקו וטימור
פרנקו וטימור
חתום בנשיקה. טימור במהלך מסיבת העיתונאים
(צילום: עוז מועלם)
כהן התייחס לדילמת החתמת הזר השישי: "כמות הזרים היא לא שאלה שאנחנו יכולים לשאול את עצמנו בספטמבר כי שאלנו אותה כבר ביולי. אפשר לראות שקבוצות שהלכו על חמישה זרים, תקציב הישראלים שלהם קטן משמעותית משלנו. על ההשקעה העצומה בישראלים ובזרים לבוא ולנסות לגייס עוד מיליון וחצי שקל לחיזוק זה לא פשוט".
המאמן דני פרנקו דיבר גם הוא: "יש פה קבוצה מוכשרת. היו לנו הרבה תהפוכות בטרום עונה הזה ומספיק זמן לגבש את הקבוצה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. אני חושב שהפועל ת"א עשתה כאן בכל חודש וחודש עוד צעד קדימה. המועדון הזה הפך להיות מקום שאני אישית מאוד נהנה לעבוד בו. מקום ששואף להיות הכי טוב שהוא יכול וזה הדבר הכי כיף שיכול להיות לספורטאים ולמאמנים".
4 צפייה בגלריה
כהן ופרנקו
כהן ופרנקו
כהן ופרנקו
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
כהן ופרנקו
כהן ופרנקו
"מצפה לנו תקופה מרגשת, משמחת, מאכזבת - הכל ביחד". פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
על המטרות לעונה הקרובה, אמר המאמן: "נרצה, לפחות ברמת השאיפה, להגיע לכל משחק שיש בו תואר על השולחן במטרה להילחם עליו. אני אוהב את הקבוצה שיש פה, מצפה לנו תקופה מרגשת, משמחת, מאכזבת - הכל ביחד".
קפטן הקבוצה, בר טימור, סיכם: "המועדון עשה קפיצה ענקית בשנתיים האחרונות, לפחות מהיום הראשון שלי כאן. סביבת עבודה שעלתה קדימה בצורה שאני לא זוכר באף מועדון בארץ. הקימו פה קבוצה ששואפת לשחק על כל התארים ואלו יהיו המטרות שלנו".