ארבעה ימים לאחר שהודיעה על מינויו של דן שמיר לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון ועל הישארותו של יונתן אלון כמאמן הקבוצה, הפועל ירושלים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות שניהם. עוד נכחו באירוע גם הבעלים מתן אדלסון ונציגו גל מקל.
"הגעתי למקום שבשבילי הוא מיוחד", פתח שמיר את דבריו. "הסיטואציה די מיוחדת, יונתן ואני עבדנו יחד בעבר, גם פה בקבוצה. לפני ממש לא הרבה זמן חשבתי שזה זמן טוב עבורי לקחת אוויר, מצד שני גם כמאמן תמיד היו לי נגיעות בניהול. ברגע שההזדמנות הזו נוצרה, לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי".
3 צפייה בגלריה
שמיר
שמיר
שמיר
(צילום: שלו שלום)
3 צפייה בגלריה
מקל, אדלסון, אלון ושמיר במסיבת העיתונאים
מקל, אדלסון, אלון ושמיר במסיבת העיתונאים
מקל, אדלסון, אלון ושמיר במסיבת העיתונאים
(צילום: שלו שלום)
שמיר סיפר כי "לפני שבוע חשבתי שאקח אוויר ואבלה הרבה זמן עם המשפחה, והיום אני במקום אחר. אני לא יודע להגיד מה יהיה בעתיד. אני אוהב לעבור בין תפקידים, זה דבר בריא. התפקיד שלי הוא קודם כל לעזור ליונתן להצליח, לדאוג שהוא יהיה שמח ולתת לו להתרכז בכאן ועכשיו".
בירושלים בחרו להתייחס למעברו הצפוי של הקפטן ליוואי רנדולף למכבי ת"א. "אין פה שום בגידה ושום דבר, זה ספורט מקצועני", הבהיר אלון. כל שחקן צריך לקבל בקיץ את ההחלטות הכי טובות עבורו. זה לא גורם לי פחות לאהוב ולא להעריך אותו ואת מה שהוא תרם לנו".
3 צפייה בגלריה
אלון
אלון
אלון
(צילום: שלו שלום)
"אם הוא ישחק במכבי, אני מאחל לו שיקלע 30 ויפסיד בכל משחק. אני מחבק אותו ותמיד אהיה שם בשבילו. נצטרך להתחרות בו על המגרש ולהראות לו שהוא עשה בחירה לא טובה", המשיך המאמן.
אדלסון היה קצת יותר נחרץ: "אין עדיין הודעה רשמית לגבי ליווואי, אבל לאבד אותו זו מכה עבור המועדון שלנו. הוא לא רק בחור עם המון אופי, אלא מנהיג גדול שנתן המון לקבוצה שלנו. אני הראשון שמודה שזו מכה גדולה, במיוחד אם הוא יעבור למכבי ת"א. הם ניצחו אותנו בסיבוב הזה, אבל אנחנו צריכים לקום ולתת מכה בחזרה. גם אני עושה טעויות, אבל אני מבטיח שלא אחזור על אותה טעות".
פורסם לראשונה: 10:37, 23.06.24