חמישה ימים לאחר הפרסום ב-ynet כי איתי מושקוביץ על סף סיכום ל-3 עונות בהפועל ירושלים, הרכז בן ה-23 פרסם פוסט פרידה בחשבון האינסטגרם שלו מקבוצתו הקודמת, הפועל גליל עליון.
"קצת קשה לי לסכם ולהיפרד ממקום שהפך לבית בשבילי", כתב, בין השאר, מושקוביץ. "מהרגע הראשון שהגעתי קיבלתם אותי ועטפתם אותי באהבה, תמיד דאגתם שלא ייחסר לי כלום ונתתם לי את התחושה שיש כאן על מי להישען ולסמוך. בשנתיים שעברתי בגליל נכנסו לי אנשים רבים וטובים ללב. חלק מהמועדון וחלקם אוהדים או אנשים מהגליל שאינם קשורים בכלל למועדון".
1 צפייה בגלריה
איתי מושקוביץ
איתי מושקוביץ
יגיע לפיס ארנה? מושקוביץ
(צילום: עוז מועלם)
"אני רוצה להודות לכם על השנתיים שעברנו יחדיו. אני יודע רק להיות איתי מושקוביץ על המגרש ומחוץ למגרש. לפעמים זה עבד טוב ולפעמים פחות, אבל תמיד נתתי את כולי. למועדון תמיד תהיה פינה חמה בלב שלי ואני מאמין שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד".
כאמור, הרכז הצעיר עורר עניין אצל ירושלים עוד בעונה החולפת, ובקיץ הנוכחי - אחרי עזיבתו של נועם יעקב - החליטו בבירה להציע לו חוזה ארוך טווח הנאמד בכ-180 אלף דולר לעונה. מושקוביץ, ששיחק בשנתיים האחרונות בליגת העל בקבוצה הצפונית, רשם אשתקד ממוצעים של 11.5 נקודות ו-2.1 אסיסטים בכמעט 24 דקות. הוא היה אחד הברגים המשמעותיים בעונה המוצלחת של גליל עליון, שהעפילה לרבע גמר הפלייאוף.