שחקני מכבי ת"א ממשיכים להיות הסחורה הכי חמה בכדורסל האירופי. ביום שישי האחרון פורסם בטורקיה כי לורנזו בראון סיכם בריאל מדריד והיום (שני) מדווחים בספרד כי ג'וש ניבו קרוב לחתימה במילאנו.
העיתונאי צ'ימה דה לוקאס פרסם כי ניבו על סף חתימה לשנתיים בקבוצה של אטורה מסינה תמורת כ-1.6 מיליון אירו לעונה. אגב, אותה מילאנו כלל לא העפילה העונה לפלייאוף או לפלייאין.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'וש ניבו
שחקן מכבי ת"א ג'וש ניבו
מבוקש באיטליה. ניבו
(צילום: Djordje Kostic)
החגיגות בחדר ההלבשה של מכבי ת"א לאחר העלייה לפלייאוף היורוליג
(צילום: מכבי ת"א)
ניבו, שהגיע אשתקד לצהובים והעונה מציג יכולת נהדרת, מעמיד עד כה ביורוליג ממוצעים של 10.9 נקודות ו-7.3 ריבאונדים (ראשון במפעל).
כפי שפורסם ב-ynet, במכבי מודעים להתעניינות מצד כמה מהקבוצות הבכירות באירופה ורוצים להאריך את חוזהו של הסנטר. שחרורו הצפוי של בראון למעשה ישחרר סכום עצום עבור הצהובים, אשר נמצאים בבור כלכלי גדול מתחילת המלחמה ואירוח המשחקים בסרביה. בכסף שיתפנה - הכוונה היא לשדרג את חוזהו של הסנטר האמריקאי. הצהובים מוכנים להציע לשחקן מעל מיליון דולר לעונה ומנסים לסגור את העסקה מתחת לראדר.
מכבי ת"א תפתח החל ממחר (שלישי, 20:30) באתונה את סדרת רבע גמר היורוליג מול פנאתינייקוס (בשיטת הטוב מ-5). ניבו כמובן אמור להיות בורג מרכזי בסגל של עודד קטש.