במכבי תל אביב כבר מתכוננים במלוא המרץ לקראת המשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף ביום חמישי הקרוב (21:15) בהיכל מנורה מבטחים מול היריבה העירונית, הפועל ת"א, ובעיקר חוששים מזליגת כרטיסים אל אוהדי האדומים.
בשערים 12-11 (באולם וביציע), שם יושבים בדרך כלל אוהדי ארגון The Gate - הגוש המעודד, הוציאו היום נספח למכירת הכרטיסים לאותם יציעים עם תנאים קשיחים למדי, כדי שאוהדי הפועל לא יוכלו לקנות לאותם יציעים כרטיסים נוספים מעבר ל-15 אחוז מסך הכרטיסים הכללי בהיכל שמובטחים לקבוצה היריבה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב. רוכשים דרך ארגון האוהדים יתבקשו להצהיר על אהדתם לקבוצה
(צילום: עוז מועלם)
בדף מכירת הכרטיסים, כחלק מההסכם שכל אוהד נדרש לחתום עליו אם ברצונו לרכוש כרטיס, נכתב: "הנני מצהיר/ה על אהדתי לקבוצת מכבי ת"א", וכן "הכרטיסים יינתנו לאוהד עם לבוש צהוב, בהצגת תעודה מזהה. עד לתום המשחק אני מפקיד תעודה מזהה כפיקדון בידי הארגון לשם אכיפת ההסכם. אם לא אקיים הסכם זה, אחויב במחיר כרטיס מלא (70 ש"ח) ולא אוכל לרכוש כרטיסים נוספים דרך הארגון".
2 צפייה בגלריה
סעיפי הצהרת הנאמנות, מתוך אתר מכירת הכרטיסים דרך ארגון The Gate
סעיפי הצהרת הנאמנות, מתוך אתר מכירת הכרטיסים דרך ארגון The Gate
סעיפי הצהרת הנאמנות, מתוך אתר מכירת הכרטיסים דרך ארגון The Gate
(צילום מסך)
שתי הקבוצות התל-אביביות יופיעו לסדרת הגמר (בשיטת הטוב משלושה משחקים) כשהן במאזן מושלם בפלייאוף. הצהובים הדיחו בחצי הגמר את האלופה היוצאת הפועל חולון, בעוד האדומים שלחו הביתה את מחזיקת הגביע הפועל ירושלים.
המשחק הראשון בסדרת גמר ליגת העל יתקיים במקביל לחצי גמר המונדיאליטו, שבו נבחרת ישראל עד גיל 20 תנסה להמשיך במסע הקסם שלה. משחקה של נבחרת הנוער בכדורגל יתחיל ב-20:30, ומשחק הכדורסל בתל אביב יחל ב-21:15 (לאחר שמינהלת הליגה דחתה אותו ברבע שעה). האדומים לא רצו להקדים ביום את המפגש עם היריבה העירונית כדי שלא יגיעו לסדרה כשיהיו להם שלושה ימים בלבד להתכונן, בעוד הקבוצה של קטש - שסגרה את הסדרה מול חולון ביום שישי - תגיע לאחר ארבעה ימי "מנוחה".