הפועל ת״א קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחק היורוקאפ מחר (21:30) נגד לונדון ליונס. האדומים, שמדורגים במקום השני בבית 1 אחרי שצבאו שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, מקווים להמשיך את המומנטום גם במסגרת המחזור הרביעי.
שחקניו של דני פרנקו הספיקו לעבור בשלושת השבועות האחרונים בארבעה יעדים שונים באירופה, וגם הפעם הצליחו בהנהלה להחליף ביתיות ולדחות בשבועיים נוספים את מציאת האולם ה"ביתי" למשחקים הביתיים הצפויים. מיד לאחר לונדון ימשיכו האדומים לשני משחקי חוץ בפאריז (8.11) ונגד פרמיטי האוקראינית שמארחת בריגה (14.1).
2 צפייה בגלריה
אימון הפועל ת"א לקראת לונדון ליונס דני פרנקו
אימון הפועל ת"א לקראת לונדון ליונס דני פרנקו
"עושים הכל כדי להתרכז במשימה שלפנינו". פרנקו באימון
(צילום באדיבות המועדון)
2 צפייה בגלריה
אימון הפועל ת"א לקראת לונדון ליונס תומר גינת
אימון הפועל ת"א לקראת לונדון ליונס תומר גינת
תומר גינת וג'יילן הורד באימון בלונדון
(צילום באדיבות המועדון)
בשונה משני המשחקים האחרונים בחוץ ובשל נסיבות בטחוניות, ייערך המשחק ללא קהל, בעקבות החלטה שקיבלו לונדון ליונס יחד עם המשטרה המקומית.
מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אנחנו לפני משחק קשה מול יריבה איכותית ועמוקה. הסיטואציה הכללית, עם כל מה שמתרחש בארץ היא סיטואציה לא פשוטה, כשגם הלב וגם הראש נמצאים בעיקר בנעשה בארץ. מהצד השני אנחנו מנסים לעשות את המקסימום האפשרי לתת קצת נחת וקצת אפשרות לניקוי ראש לכל האוהדים בארץ ולהתרכז במשימה לפנינו.
"אמנם זה משחק חוץ, אבל לאורך השנה האחרונה התרגלנו שבכל מקום ובכל מגרש הקהל האדום איתנו. מחר זה משחק ללא קהל בכלל וללא הקהל שלנו בפרט, תחושה מוזרה ומשונה, אבל אני מקווה ומאמין שנעשה את כל מה שאפשר בשביל לעמוד באתגר".
קפטן הקבוצה בר טימור: "נפגשנו מחדש ביום ראשון לקראת המשחק וזו לא סיטואציה רגילה עבורנו. אני יודע שיש בנו את מה שדרוש כדי להמשיך להיראות טוב ולנצח. אנצל את ההזדמנות לשלוח לכולם חיזוקים ובתקווה לבשורות טובות".