החתמה נוספת למכבי תל אביב בקיץ 2021, השישית תוך 11 ימים. הצהובים הודיעו על חזרתו של ג'ייק כהן (30, 2.08 מ') לקדנציה שלישית במועדון. כהן עזב את הצהובים בקיץ 2020 אחרי שחוזהו לא הוארך ועבר לאובראדירו הספרדית בה העמיד ממוצע של 8.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים.
"אני נרגש לחזור הביתה למשפחה בצהוב", אמר כהן לאחר החתימה. "זה כבוד לשחק שוב עבור מכבי תל אביב, ואני מקווה לעזור למועדון להשיג את מטרותיו. נתראה בקרוב בהיכל".
2 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו מקבלים בברכה את ג'ייק כהן בחזרה. כולם מכירים את ערכו של ג'ייק כאדם וכשחקן", הוסיף יאניס ספרופולוס. "זאת הסיבה שאנחנו שמחים שהוא מצטרף אלינו מחדש כדי להיאבק יחד על כל המטרות".
כהן הגיע לראשונה למכבי ת"א כשהיה בן 22, ובהמשך שיחק גם במכבי ראשון לציון, אריס סלוניקי ומכבי אשדוד, בה הציג את מספריו הטובים בקריירה (13.2 נקודות ו-7.7 ריבאונדים). ב-2017/18 חזר לקדנציה שנייה אצל הצהובים וסייע לקבוצה לזכות באליפות אחרי שלוש שנים בהן הצהובים לא הגיעו לגמר.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
ספרופולוס. קו קדמי עמוס
(צילום: ראובן שוורץ)
כהן הוא כאמור ההחתמה השישית של הצהובים בקיץ הנוכחי, אחרי ג'יילן ריינולדס, ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס, קמרון טיילור ויפתח זיו. המשמעות של צירופו היא שעוז בלייזר לא אמור להמשיך במועדון נוכח הקו הקדמי העמוס שיש לקבוצה (אנטה ז'יז'יץ', ריינולדס, וויליאמס, קלויארו וכהן, כשמצבו של עומרי כספי עדיין אינו ברור).
למכבי ת"א נותרה כעת החתמה אחת משמעותית לבצע והיא בעמדת הרכז הראשון, כאשר השמות על הפרק הם מימוש האופציה על כריס ג'ונס, או צירופו של קינן אוואנס מהפועל חיפה. מכבי אמנם הציעה ליובל זוסמן חוזה, אך ספק אם בעקבות צירופם של נאנלי וטיילור, שיש לו באמת מקום בקבוצה.