הפועל חולון, ובעיקר מאמנה עמית שרף, יצטרכו להסתדר בהמשך סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד גלבוע/גליל ללא העוזר גוני יזרעאלי. ילדיו של יזרעאלי נחשפו לחולה קורונה מאומת והוכנסו לבידוד. מכיוון שמדובר בילדים קטנים, על פי הנחיות משרד הבריאות גם אביהם נאלץ להכניס את עצמו לבידוד.
חולון תשחק מחר (שני, 21:00) בגן נר נגד גלבוע/גליל, ואם תנצח היא תעפיל לפיינל פור. "אנו מגיעים מאוד נחושים ודרוכים במטרה לנצח, אך יחד עם זאת יודעים שגלבוע שלטו לחלוטין במשחק הראשון במשך 32 דקות. כדי לנצח נצטרך להראות הרבה יותר דקות הגנתיות כמו שמונה הדקות האחרונות של המשחק הראשון", אמר שרף לקראת ההתמודדות.
2 צפייה בגלריה
עמית שרף, גוני יזרעאלי
עמית שרף, גוני יזרעאלי
שרף ויזרעאלי
(צילום: אורן אהרוני)

דרוקר מתחזק

בני הרצליה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה לבנות את הסגל שלה. הקבוצה הודיעה היום על החתמתו לשלוש עונות של יאיר קרביץ (21, 1.93 מ'), שהיה אחד הישראלים הבולטים בעונה שעברה בלאומית (11.7 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים ברעננה).
עבור קרביץ תהיה זו התנסות שנייה בליגת העל, אחרי שלפני שנתיים שיחק בהפועל באר שבע, אבל לא קיבל יותר מדי דקות. בקיץ הקודם זכה הגארד בן ה-21 באליפות אירופה עם נבחרת העתודה, והיה לאחד השחקנים הבולטים בסגל של אריאל בית הלחמי. "אני מתרגש להצטרף למועדון נהדר כמו בני הרצליה ומצפה לפתיחת העונה. אני מגיע מלא מוטיבציה לעונה הזאת, ומצפה לעונה מיוחדת ומוצלחת", אמר קרביץ לאחר החתימה.
2 צפייה בגלריה
יאיר קרביץ חוגג
יאיר קרביץ חוגג
קרביץ. תחנה חדשה בקריירה
(צילום: אורן אהרוני)
שרון דרוקר: "יאיר קרביץ הוא חלק מדור העתיד של הכדורסל הישראלי. מדובר בשחקן כשרוני ורעב, שאנחנו מכירים את האיכויות שלנו מהנבחרות הצעירות ומהעונה האחרונה בליגה הלאומית, וכעת הוא יקבל את הבמה בליגת העל. אנחנו מנסים להרכיב קבוצה שתיצור שילוב בין צעירים לוותיקים, ונרצה לשים דגש על אופי השחקנים כדי ליצור קבוצה מלוכדת ומחויבת".
הסגל של הרצליה מונה עד כה את הקפטן ניצן חנוכי, אלישי כדיר, גייב לוין, קנדל אנתוני, ג'קים דונלדסון וקרביץ.