למרות שהייתה בסגל חסר, הצליחה אתמול (רביעי) הפועל ת"א לרשום ניצחון שביעי ביורוקאפ - 80:89 על וולבס הליטאית. בכך החבורה של דני פרנקו הבטיחה את כרטיס הכניסה לפלייאוף, וקרובה מאוד לעשות זאת דרך שני המקומות הראשונים המובילים אל רבע הגמר.
תומר גינת, שנעדר כחודש בגלל פציעה בקרסול, חזר לשחק ואף פתח בחמישייה. הפורוורד רשם 17 נקודות, כמו גם ג'ון הולנד. מעל כולם היה קייל אלכסנדר שסיים עם 22 נקודות ו-13 רבאונדים, תשעה מהם בהתקפה. ויש עוד בשורה טובה: ג'ייקובן בראון יחזור היום ארצה אחרי שעבר ניתוח בשבוע שעבר בגרמניה. כזכור, הרכז סובל מבקע, והוא צפוי לחזור למגרשים עד תחילת פברואר.
1 צפייה בגלריה
פרנקו
פרנקו
יכול לשמוח. פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
המאמן דני פרנקו לקח על עצמו כמטרה בתקופה הזו להכניס לעניינים את הגארד/פורוורד החדש דזי וולס, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר. הקבוצה לא תשוב ארצה למשחק ליגה בסוף השבוע, ולכן תישאר בבלגרד להתאמן עד המשחק הבא באירופה, כאשר תארח בשלישי הבא את לונדון ליונס.
"זה היה עוד ערב מוצלח שלנו", אמר פרנקו בסיום. "כל אחד מהשחקנים לקח עשה קדימה בשביל להתגבר על החוסרים, ואני מאוד שמח. אנחנו בלי האולם הביתי שלנו והקבוצה עושה עבודה מעולה. אני מאוד שמח גם מהעובדה שקיבלנו את תומר בחזרה, הוא חלק חשוב מהקבוצה שלנו ונתן לנו דחיפה גדולה מאוד".
עידן זלמנסון סיכם: "אני מאוד שמח אחרי ניצחון חשוב בסגל חסר. כל מי שישחק נתן הכל מעצמו והוכחנו שוב את היכולת שלנו כקבוצה".