בצל הפיטורים של המאמן דני פרנקו וההדחה הכואבת מרבע גמר גביע המדינה, הפועל ת"א תשחק מחר (שני ,21:00) בחדרה במשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון במסגרת המחזור ה-23.
בקבוצה ניסו כמה שיותר להרגיע את הרוחות אחרי כל התקופה האחרונה בה הקבוצה הייתה במערבולת אירועים- מההדחה הכואבת ברבע גמר היורוקאפ ועד להדחה ברבע גמר גביע המדינה, מה שהוביל בסופו של דבר לפיטוריו של פרנקו אחרי שלוש שנים על הקווים.
1 צפייה בגלריה
עוזר מאמן הפועל ת"א ברק לדרר
עוזר מאמן הפועל ת"א ברק לדרר
ברק לדרר. יאמן את הפועל ת"א מחר
(צילום: יאיר שגיא)
בנוסף לפן המקצועי, במועדון התמודדו גם לאחרונה עם כל עניין האימונים מחוץ להיכל קבוצת שלמה בעקבות צו הסגירה לפעילות של המועדון באולם לאחר אירוע האלימות שהתרחש בסיום המשחק מול הפועל חיפה.
מי שלא נרשם בטופס המשחק הוא קייל אלכסנדר שעדיין לא חזר לכשירות מלאה אחרי הפציעה שספג באפו במשחק הגביע, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא. חוץ ממנו מי שעוד לא נרשם זה ג'ייקובן בראון שנפצע במשחק מול בשיקטאש וגמר את העונה.
מי שאימן את הקבוצה בשבוע האחרון וגם יהיה האיש על הקווים במשחק הקרוב הוא עוזר המאמן ברק לדרר שאמר לקראת המשחק: "היה שבוע קשה, אבל החבר'ה לקחו את זה לכיוון החיובי ועבדו חזק. עשינו את השינויים הקטנים שרצינו, בעיקר בהגנה. אני אוהב את הגישה של השחקנים, יש פה הרבה חבר'ה רעבים ויש כאן תחרות טובה על דקות".
עידן זלמנסון: "אחרי שבוע אימונים מאוד אינטנסיבי אנחנו מרגישים מוכנים למשחק מחר. הצוות הכין אותנו בצורה טובה. אנחנו בטוחים בעצמנו ורוצים לצאת לדרך חדשה, ולהתחיל עם צעד ראשון מוצלח".
בהנהלה מקווים למצוא במהרה מאמן חדש וגם רכז במקומו של בראון הפצוע. בשבוע האחרון נערכו מספר שיחות עם מאמנים שונים באירופה, אך רובם נענו בשלילה לאור העובדה שהעונה מסתיימת בעוד כחודשיים והשינויים שאפשר לעשות בסגל הם קטנים.