משטרת ישראל פנתה הערב (חמישי) לאינטרפול על מנת לקבל ממשטרת יוון את רשימת המעורבים בתקיפת אוהדי הפועל ירושלים, זאת בכדי למנוע מהם להגיע לגומלין ברביעי הקרוב בארנה בירושלים.
ל-ynet נודע כי נעשתה פנייה כזאת אחרי שמשטרת אתונה החלה ללקט את שמות המעורבים בהתפרעות החמורה. מדובר במעורבים בהשלכת חפצים, זיקוקים, ושריפת דגלי ישראל. המשטרה ביקשה ביקשה שמות גם של כאלה שהתפרעו מחוץ לאולם הכדורסל, התפרעות שכללה גם תקיפת שוטרים מקומיים.
1 צפייה בגלריה
אוהדי אא"ק אתונה שורפים את דגל ישראל
אוהדי אא"ק אתונה שורפים את דגל ישראל
אוהדי אא"ק אתונה שורפים את דגל ישראל
(ראובן שוורץ, ONE)
משטרת ישראל הודיעה לאינטרפול וליוונים כי כל מי שהיה מעורב באירוע הקשה אמש באתונה לא יוכל להיכנס לישראל ולהיות חלק מעידוד המועדון היווני במשחק השלישי בארנה.
בתוך כך, סגן שר הספורט היווני אלפטריוס אווגנאקיס שוחח עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר והביע את צערו על המקרה. בנוסף, העביר אווגנאקיס מסר מראש ממשלת יוון, שביקש להביע צער על אירועי האלימות, והבהיר כי בוצע מעצר של חשוד - וייתכנו מעצרים נוספים.
השר זוהר שוחח עם נציגי הפועל ירושלים ועדכן אותם בשיחה והודיע להם שביום רביעי הקרוב יגיע למשחק מספר 3 בסדרה מול אא"ק, שייערך בארנה בירושלים. זוהר אמר כי "יש לפעול לכך שהמשטרה תיערך למנוע אלימות משני הצדדים על מנת להבטיח משחק בטוח והוגן פה בישראל".
בעלי הפועל ירושלים, אייל חומסקי התייחס להתפרעות מצד היוונים: "עברנו מגה אירוע. זה לא דומה לשום דבר, הייתי בהרבה מאוד מצבי קיצון בחיים, זה היה משהו באמת קשה. איזה אסון היה יכול להיות, היינו מילימיטר מאסון נוראי".