בזמן שרוב הקבוצות עדיין בודקות את שוק השחקנים הזרים ומחכות שמכבי תל אביב תסיים את החתמות הישראלים שלה כדי שדברים יתחילו לזוז גם בגזרה של השחקנים המקומיים, הפועל באר שבע לא מחכה. הדרומיים הודיעו היום על צירופו של דרק פארדון (24, 2.03 מ').
פארדון הוא סנטר ששיחק בעונה החולפת בביירות' מהבונדסליגה הגרמנית (11.2 נקודות ו-6 ריבאונדים, ואת תחילת הקריירה שלו באירופה עשה ברג'יו אמיליה אצל מאוריציו בוסקאליה, מאמנה החדש של הפועל חולון.
2 צפייה בגלריה
דרק פארדון
דרק פארדון
דרק פארדון
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
מדובר בשחקן הגנתי מצוין (1.1 חסימות למשחק בעונה הקודמת), שאוהב לשחק קרוב לטבעת ויש לו לכ מעט תנועות עם הגב לסל. "חיפשנו שחקן שמתאים לנו בסגנון המשחק, אין לי ספק שדרק הוא פוטנציאל ענק להתאים לנו בעיקר באינטנסיביות ובקשיחות", אמר רמי הדר.
דניאל רביץ המנהל הספורטיבי: "אנחנו מאמינים שדרק מתאים בדיוק לד.נ.א של הקבוצה מכל הבחינות, גם בפן האנושי וגם בצד המקצועי. המועדון מחפש תמיד שחקנים אינטנסיביים שבאים לעבוד קשה כל יום ולדעתנו דרק הוא בדיוק אחד כזה".
2 צפייה בגלריה
אלון שטיין באימון
אלון שטיין באימון
אלון שטיין
(צילום: אבי מועלם)
מב"ש למכבי ראשל"צ: אלון שטיין חובר בשנית לגיא גודס ויהיה עוזרו בעונת המשחקים 2021/22.
שטיין אמר: "מתרגש להצטרף למשפחת מכבי ראשון לציון ולמועדון שהוא ללא ספק אחד מהמועדונים המובילים בכדורסל הישראלי ששואף תמיד להיות בטופ ולהתחרות על כל התארים. אני שמח לחזור לשתף פעולה עם גודס ומחכה לעבודה המשותפת עם כלל הצוות".