משטרת ישראל הוציאה אוהד הפועל ת"א שלבש חולצה נגד השר איתמר בן גביר במהלך המשחק מול הפועל ירושלים בפיס ארנה. לאחר מכן האוהד הוחזר ליציע.
לדברי אוהד הפועל ת"א שנכח באולם, השוטרים טענו כי הוציאו את האוהד מאחר שביצע "פרובוקציה". בתיעוד מהאירוע שהופץ ברשתות החברתיות נראה אחד השוטרים אומר לאוהד את הדברים. בתיעוד אחר מהאירוע, שהגיע לידי ynet, נראה האוהד מניף אצבע משולשת לפני שהוצא מהאולם. בעלי הפועל ת"א עופר ינאי נשאל על המקרה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) והשיב: "חשוב גם לא לעשות לשוטר ירושלמי תנועות מגונות".
צפו: אוהד הפועל ת"א עושה תנועות מגונות למשטרה
1 צפייה בגלריה
אוהד הפועל
אוהד הפועל
החולצה שלבש האוהד
(צילום: פרטי)
במשטרה הכחישו כי הסיבה להוצאתו של האוהד היא החולצה נגד השר בן גביר. מהמשטרה נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, הניסיון להציג אחרת את עובדות המקרה מעוות וחוטא לאמת. אחד האוהדים גידף את השוטרים כחלק משיר של אוהדי אחת הקבוצות שהשתתפו במשחק הכדורסל. בשלב מסוים, השוטרים הרחיקו את האוהד מהמקום ולאחר שהתנצל על דבריו, הוחזר על ידם ליציע אחר".
ח"כ גלעד קריב (עבודה) צייץ ברשת החברתית X: "שואלים אותי בהרבה ראיונות: 'המשטרה נפלה?'. התמונות מהאיצטדיון בירושלים הן תשובה ברורה. ככל שבן גביר נכשל בהבטחת הבטחון האישי שלנו ובשיפור התפקוד של המשטרה, כך הוא מגביר את הלחץ על המשטרה להתנהג כמו משטרת מחשבות ורדיפת מפגינים. אבל אנחנו לא נוותר. אני מקווה שמדפיסי החולצות בגנות בן גביר ידפיסו עוד עשרות אלפי חולצות. אני מקווה שהבחור שעוכב לחקירה והורחק מהמגרש בגלל החולצה יתבע את המשטרה. ואני מתחייב שלא נרפה מהנושא הזה בכנסת. הוא ימשיך לעמוד במרכז סדר היום שלנו בעבודה הפרלמנטרית והציבורית".