מכבי ת"א הפסידה הערב במסגרת משחק מספר 2 ברבע גמר היורוליג 95:79 לפנאתינייקוס, שהשוותה את הסדרה ל-1:1, וקבעה שהסדרה תגיע לכל הפחות למשחק רביעי. הקבוצות יפגשו לצמד משחקים בשלישי (20:00) ובחמישי הבא (21:45) בהיכל על שם אלכסנדר ניקוליץ'.
השחקנים של עודד קטש דווקא פתחו את המשחק טוב מבחינה התקפית, וניצחון שני בסדרה היה נראה בהישג יד, אבל לקבוצה היוונית היו תוכניות אחרות והיא ניצלה את חסרונו של וויד בולדווין הפצוע ואת היתרון שהעניקו לה 18 אלף אוהדים בירוק כדי להשיג לברוח ברבע השני (11:31) ליתרון שהחזיקה בו עד לסיום.
1 צפייה בגלריה
פנאתינייקוס מכבי ת"א משחק מספר 2
פנאתינייקוס מכבי ת"א משחק מספר 2
כבוד לשחקנים. קטש
(צילום: קרדיט: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography)
"אני חושב שגילינו הרבה יותר אופי ממשחק מספר 1", החמיא קטש בסיום לשחקניו, "חזרנו מסיטואציות קשות, וכמעט הובלנו את המשחק, אבל היו חסרים לנו שחקנים, נפלנו מהרגליים, וגם לג'וש ניבו הייתה בעיית עבירות שהקשתה עלינו. המשך גם איבדנו ריכוז, וזה היה בעוכרינו. בסופו של דבר, זה מאוד קל להתפרק במצב שהיינו וזה לא קרה - כבוד לשחקנים".
על הערב של קוסטאס סלוקאס, שרשם שיא קריירה של 29 נקודות, אמר המאמן: "הוא עשה את מה שהוא יודע לעשות וזאת הסיבה שהוא לקח תארים, הוא יודע מה שהוא עושה. בסופו של דבר יש לנו הרבה מה לקחת משני המשחקים האלה, ובסך הכל הייתי חותם בתחילת הסדרה על תוצאה של 1:1 בשלב הזה, למרות שדקה אחרי ההפסד זה פחות נעים".
עד 120 קמ"ש: הפצצות הכי חזקות בלה ליגה
(באדיבות one)
על שאלת מיליון הדולר האם ווייד בולדווין ישוב לסגל על משחק מספר 3, אמר קטש: "אין לי תשובה ולא חושב שמישהו כולל הרופאים יודעים האם הוא חוזר או לא, צריך לטפל בו".
בסיום המשחק שהיה עמוס באמוציות, בדרך לחדרי ההלבשה, התלהטו הרוחות וחלק מאנשי הקבוצות החליפו דין ודברים - ביניהם סלוקאס, מתיאס לסור ועוזר מאמן מכבי ת"א נועם לוי.