לאחר מספר חודשים של חוסר ודאות, מכבי ת"א הודיעה היום (רביעי) רשמית כי עודד קטש חתם לשנתיים נוספות וירוויח מיליון דולר לאורך התקופה (500 אלף לעונה). המאמן, שמונה בקיץ 2022 צפוי לסגור ארבע עונות רצופות במועדון, בו הוא נמצא בקדנציה השנייה לאור חצי עונה ב-2007/8, שהסתיימה בפיטוריו.
לאחר החתימה אמר המאמן: "אני שמח וגאה לחתום לשנתיים נוספות במכבי. אני מעריך מאוד, מודה על הבעת האמון ומוכן לאתגרים שמחכים לנו בהמשך הדרך. כעת כולנו יחד מרוכזים במשימה שעומדת לפנינו - זכייה באליפות".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם עוזרו גיא פניני
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם עוזרו גיא פניני
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם עוזרו גיא פניני
(צילום: עוז מועלם)
יו"ר המועדון, שמעון מזרחי: "נראה טבעי ומתחייב כי עודד ימשיך בתפקידו לשנתיים הבאות. עונת הכדורסל הנוכחית הוכיחה וחיזקה את יכולותיו. עודד ידע לנווט ולהדק את הקשר עם שחקני הקבוצה חרף התנאים הקשים, שהיו נחלתנו בשמונת החודשים האחרונים, והוא צלח תקופה זו עם הישגים לא מבוטלים. אני מאחל לעודד המשך הצלחות בדרכו בקבוצתנו".
המנהל הספורטיבי, אבי אבן: "אני שמח מאוד שעודד ממשיך איתנו לשנתיים נוספות. הוא הפך כבר מזמן לחלק מהמשפחה ועמד יחד עם הצוות שלו, המעטפת של הקבוצה וההנהלה באתגרים חסרי תקדים בעונה הנוכחית. מדובר ללא ספק במאמן שנמצא בשורה הראשונה כיום ביורוליג. המשימה הקרובה והחשובה של כולנו יחד היא האליפות. לאחר מכן נשלב ידיים לקראת האתגרים בהמשך הדרך. אני בטוח שהחיבור הזה ימשיך להניב תוצאות טובות ורגעים של אושר לאוהדים שלנו".
בשתי העונות האחרונות הוביל קטש את מכבי ת"א לעונות מוצחות ביורוליג, במהלכן הגיעו כפסע מחזרה לפיינל-פור לראשונה מאז עונת 2013/14, אך בשני המקרים הקבוצה הודחה לאחר הפסד במשחק מספר 5 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הוא זכה עם הקבוצה באליפות בעונה שעברה לאחר שלא עשתה זאת ב-2021/22, אך גם הפסיד איתה פעמיים בגמר גביע המדינה להפועל ירושלים (בעונה הנוכחית ובעונה שעברה).
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א תמיר בלאט
שחקן מכבי ת"א תמיר בלאט
רוצה חוזה חדש. תמיר בלאט
(FC Barcelona)

בלאט הפעיל את סעיף השחרור מחוזהו

תמיר בלאט הודיע לראשי המועדון כי הוא מפעיל את סעיף השחרור מחוזהו וישלם 100 אלף דולר למכבי ת"א. על אף זאת, אין בכוונת הגארד לעזוב, והמטרה שלו היא לפתוח את חוזהו ולחתום מחדש. נכון לעכשיו בלאט מרוויח 400 אלף דולר לעונה והוא מצפה לשדרוג.
בלאט החל את הקריירה שלו בהפועל ת"א (שם שיתף פעולה עונה אחת עם עודד קטש), ממנה עבר להפועל חולון ואז להפועל ירושלים, בה שיחק שנתיים וגם בה שיתף פעולה עם קטש. בקיץ 2021 עבר לאלבה ברלין בה שיחק שנתיים וזכה לראשונה להתמודד במסגרת היורוליג. בקיץ הנוכחי חזר ארצה ושוב התאחד עם קטש כשחתם במכבי ת"א. הוא קלע 7 נקודות ו-4.8 אסיסטים ביורוליג, ו-8.9 נקודות לצד 6.3 אסיסטים בליגת העל.
דימיטריס ינאקופולוס חוגג את הזכייה ביורוליג
(ONE)