מכבי ת"א ממשיכה לגבש את הסגל שלה לעונה הקרובה. היום (חמישי) הצהובים מימשו את האופציה בחוזהו של חסיאל ריברו, שימשיך במועדון גם בעונה הקרובה.
הפורוורד/סנטר הקובני (30, 2.06 מ') השתלב בצורה נהדרת בעונה האחרונה והיה גורם משמעותי בדרך שנעשתה ביורוליג לצד השליטה בליגה והזכייה באליפות המדינה.
1 צפייה בגלריה
ריברו
ריברו
ממשיך במכבי ת"א. ריברו
(צילום: עוז מועלם)
"אני שמח מאוד לחזור לעונה נוספת", אמר ריברו לאתר הרשמי של המועדון. "אני כבר לא יכול לחכות לראות שוב את כל האוהדים. תודה על כל התמיכה". מאמן מכבי, עודד קטש, הוסיף: "חסיאל ריברו ימשיך להביא לנו את האנרגיות שלו והאיכויות שלו במשחק. מדובר בהמשכיות חשובה, על הפרקט ומחוצה לו".
ריברו דורג שלישי בכל הליגה בממוצע נקודות לדקה (0.62), רביעי בריבאונדים לדקה (0.3) ושלישי בריבאונד התקפה לערב (2.9). בעונה הסדירה סיפק 12.1 נקודות (65% לשתיים) ו-5.9 ריבאונדים ב-19.6 דקות על הפרקט. בפלייאוף תרם 9.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ב-18 דקות. זכורה בעיקר הופעה של 16 נקודות, 8 ריבאונדים ומדד 25 במשחק האליפות מול הפועל ת"א.
ביורוליג לקח חלק בכל 40 המשחקים וב-15:37 דקות בלבד העמיד את מדד היעילות החמישי בטיבו בקבוצה עם 7.6 נקודות ו-3.1 כדורים חוזרים.
נאום האליפות של שמעון מזרחי
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)