שרון דרוקר, מאמנה החדש של נבחרת הנשים, הוצג היום (שני) באופן רשמי באיגוד הכדורסל. "מאמן לאומי זה כבוד ודבר מרגש", הודה דרוקר, שישב במסיבת העיתונאים לצד יו"ר האיגוד עמירם הלוי ויו"ר ועדת הנשים אורנית שוורץ. "אני פעם ראשונה מאמן נשים ואנחנו עומדים בפתח של תקופה חשובה לענף".
"כבר שוחחתי עם הבנות בסגל המורחב", המשיך דרוקר. "כדי לדעת ולהכיר, לספר להם על התכנית שלי, הלבטים ומה שיש לנו ביד. אם באגודות יש להם אמא, פה באיגוד יהיה להם אבא. הבנות לתחושתי מאוד נרגשות ורוצות. הייתי מודאג יותר אם הייתי צריך לשכנע אותן להגיע, זה בדיוק הפוך. הן רוצות, שואלות. נעשה הכל כדי שנגיע לאליפות אירופה פה בארץ בעוד שנתיים בצורה הראויה".
3 צפייה בגלריה
שרון דרוקר
שרון דרוקר
דרוקר. "זרקו אותי מהר למים"
(צילום: טל שחר)
3 צפייה בגלריה
שרון דרוקר ואורנית שוורץ
שרון דרוקר ואורנית שוורץ
שרון דרוקר ואורנית שוורץ. "להחזיר את ההישגים לענף"
(צילום: טל שחר)
דרוקר נשאל האם יבסס את הנבחרת על עדן רוטברג, הכוכבת הגדולה של הכחולות-לבנות ומי שמשחקת בליאז' הבלגית. "כדורסל זה לא טניס או ג'ודו", הסביר דרוקר. "זה ענף קבוצתי. כל הקבוצות שלי לאורך הקריירה שיחקו קשוח, יחד, עד הסוף. מקווה שזו תהיה הגישה בנבחרת. מה שכן, זה לא יהיה עדן ועוד 11".
למרות שתארח את אליפות אירופה ב-2023, נבחרת הנשים תשחק גם כן במוקדמות והוגרלה לבית עם שבדיה ולטביה, אותה תפגוש כבר בחודש הבא. "זרקו אותי מהר למים. נגבש שיטה, נשחק בסגל שיש במשחק הראשון ונלמד", סיפר. לשאלה אם יוסיף מתאזרת, ענה: "אנחנו יודעים מה יש באירופה, מודעים לזה ונעשה חישובים אם נביא".
3 צפייה בגלריה
דרוקר לצד עמירם הלוי ואורנית שוורץ
דרוקר לצד עמירם הלוי ואורנית שוורץ
דרוקר לצד עמירם הלוי ואורנית שוורץ
(צילום: טל שחר)
יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: "האיגוד עושה כל מאמץ לקדם את הענף. מצבנו לא מזהיר בלשון המעטה, אבל אנחנו עובדים על התשתיות והצמרת. הצלחנו להביא את אליפות אירופה לארץ וזו הזדמנות לדחוף את הענף קדימה".
יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד, אורנית שוורץ: "נרגשת על ההזדמנות שניתנה לי לעשות שינוי בכדורסל הנשים. רוצה להחזיר את ההישגים לענף ולגרום לצעירות לחלום. שרון עשה הרבה בקריירה וזה שהוא עובר צד - זכינו. הוא לא קוסם, וחשוב שיבינו את זה, כי אנחנו לקראת פרויקט".