הפועל חולון הגיעה הערב (שלישי) למשחק מול צמוקי מינסק במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות בידיעה שהפסד והיא תאבד מעשית את סיכוייה להעפיל לטופ 16. הסגולים סיפקו משחק הגנה יוצא מן הכלל, התעלו בחצי השני וניצחו 71:75.
אחרי ארבעה מחזורים, מינסק וחולון חולקות את המקום השני בטבלת בית 3 עם מאזן זהה (2:2) כאשר הבלארוסים מדורגים לפני מכיוון שניצחו בהיכל טוטו בהפרש גבוה יותר (69:79). כדי להעפיל לשלב הבא חולון תצטרך להשיג ניצחון אחד יותר ממינסק בשני המחזורים שנותרו עד לתום שלב הבתים.
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
ג'ונסון. האס של דדאס
(צילום: אורן אהרוני)
גיבור המשחק היה ללא ספק כריס ג'ונסון, שמתגלה מיום למיון כמניה הבטוחה של סטפנוס דדאס. הערב היו לו 22 נקודות, כולל כמה קריטיות ברבע האחרון שפתחו פער ממינסק.
חולון כבר עלתה ליתרון 61:71 שלוש דקות לסיום, אבל המקומיים הצליחו לצמק ל-73:71. סי.ג'יי האריס יצא להתקפה קריטית, איבד את הכדור, אך גיא פניני במהלך ענק חטף, סחט עבירה וקלע את שתי הנקודות האחרונות במשחק מהקו כדי להבטיח לסגולים את הניצחון.
3 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
האריס. ניצחון חשוב לחולון
(צילום: fiba.com)
3 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
מגי. נמצא בסיטואציה לא פשוטה
(צילום: fiba.com)
טיירוס מגי, שלא שיחק במשחקים האחרונים במסגרות הישראליות בעקבות החתמת מקסים דה זאו והרצון של חולון שלא לספוג קנס על שיתוף חמישה זרים, שיחק במחצית הראשונה, היה חלוד מאוד וסופסל לאורך כל החצי השני. לאור העובדה שחולון נמצאת במו"מ עם טיילור רוצ'סטי, במידה שאכן המתאזרח יגיע, מגי, הזר היקר ביותר של הקבוצה, צפוי ככל הנראה לשלם את המחיר ולעזוב.
הוסיפו לקלוע לחולון: האריס 18 (9 מ-12 מהקו), אייזאה מיילס 12, ווילי וורקמן 9, מקסים דה זאו (9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) ופניני 5 כ"א, פרדריק בורדיון 4.