אכזבה במכבי תל אביב מהיכולת שהפגינו השחקנים בניצחון 69:75 על מכבי אשדוד מהליגה הלאומית שנתן להם את הכרטיס לשמינית גמר גביע המדינה.
יאניס ספרופולוס נאלץ להסתדר ללא סקוטי ווילבקין, דראגן בנדר ואותלו האנטר, שנשארו מחוץ לסגל, בזמן שאנג'לו קלויארו וכריס ג׳ונס סיימו עם ארבע נקודות בלבד. לאחרונה סובל קלויארו מחוסר יציבות. בשני משחקי היורוליג האחרונים הוא רשם 11 נקודות בסך הכל ובמשחק פתיחת העונה בזירה המקומית מול הפועל אילת לא עלה בכלל על לוח התוצאות וסיים עם אפס נקודות.
2 צפייה בגלריה
בלייזר וז'יז'יץ' יודעים שזה לא זה
בלייזר וז'יז'יץ' יודעים שזה לא זה
בלייזר וז'יז'יץ' יודעים שזה לא זה
(צילום: עוז מועלם)
מלבד היכולת של השניים, בקבוצה מודאגים בעיקר מחוסר הריכוז של השחקנים לאורך שלבים ארוכים של המשחק, דבר שהתבטא בעיקר באיבודי הכדור הרבים (17) וביכולת ההגנתית הרכה. מכבי תל אביב לא מצליחה להשתפר, בטח כשהאנטר מחוץ לסגל.
לצהובים מחכה משימה קשה יותר ביום חמישי הקרוב, כשיארחו בהיכל את ז'לגיריס קובנה שמדורגת במקום השני בטבלת היורוליג. בקבוצה מקווים לחזור לנצח באירופה, בעיקר כדי לא להיכנס לבור עמוק יותר אחרי ההפסד האחרון לאנאדולו אפס, שהוריד אותם למקום ה-15 בטבלה עם מאזן 5:2.
2 צפייה בגלריה
גם דורסי לא יכול להיות מרוצה מכריס ג'ונס
גם דורסי לא יכול להיות מרוצה מכריס ג'ונס
ככה מכבי לא תגיע רחוק. ג'ונס ודורסי
(צילום: עוז מועלם)
"זה לא היה צריך לקרות", התייחס עוז בלייזר ליכולת של קבוצתו. "הדבר היחיד שטוב זה שניצחנו. אנחנו צריכים לראות מה קרה לנו. לא תפקדנו כמו שצריך ועשינו לעצמנו חיים קשים. אנחנו צריכים לתקן את זה, כי ביום חמישי יש לנו משחק סופר חשוב. אם נראה ככה - זה לא ייגמר טוב".
בלייזר המשיך: "זה קרה לנו גם ביורוליג, עוד לא מצאנו את הדרך להרוג את המשחק, ובטוח שנמצא את זה. אנחנו צריכים להמשיך לדחוף ולא להוריד את הרגל מהגז, כי זה גם ה-DNA של המועדון. בכדורסל של היום מספיק שאתה נרגע לרגע והקבוצה השנייה יכולה לחזור, ואז אתה מכניס את עצמך סתם ללחץ. אנחנו צריכים לדאוג שזה לא יקרה".