הפועל ירושלים נמצאת בתוך כאוס מוחלט. אחרי שהתחילו לצאת מהתקופה הרעה לאחר עזיבתו של עודד קטש, המפגש אתמול מול הפועל חיפה חשף בחזרה את כל החולשות הידועות של האדומים שהציגו הגנה חלשה והפסידו 100:87 להפועל חיפה בבית.
בירושלים היו המומים לאחר ההפסד, כשאפשר היה לראות את בעלי הקבוצה, אייל חומסקי והמנכ"ל, גיא הראל מסתודדים ביניהם לקראת סיום המשחק עם פרצופים מודאגים ומאוכזבים. "יש שחקנים שלא רוצים להיות פה ומעדיפים שהעונה הזאת תסתיים כמה שיותר מהר", אמרו בסביבת השחקנים, "אם הם לא יתעוררו עכשיו הם יסיימו את העונה בלי אף תואר".
2 צפייה בגלריה
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס בהלם
(צילום: ראובן שוורץ)
צריך להסביר שהנפילה הזאת לא התחילה אמש, כבר מתחילת העונה הקבוצה מראה כדורסל אנמי ואחרי עזיבתו של קטש המצב רק החמיר. בטח בזמן שנפל על השחקנים מאמן חדש שלא הכיר את הקבוצה בכלל וניסה להכניס את הדרך שלו כמה שיותר מהר.
בנוסף יש לציין הדחה מוקדמת מליגת האלופות והדחה מחצי גמר גביע המדינה שתרמו לאווירה הרעה. בזמן האחרון זה כבר היה נראה יותר טוב אחרי שהשלימו שני ניצחונות רצופים בזירה המקומית, אבל השחקנים שוב חזרו לסורם עם חוסר תיאום מוחלט, כימיה כושלת והגנה חלשה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים יצא מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
שני המאכזבים העיקריים בעונה הזאת הם ללא ספק ג׳ייקובן בראון וטיישון תומאס, עליהם בנו בצוות המקצועי ובהנהלה אך נראה שהם בתקופה לא טובה. אמש בראון פתח את המשחק עם עבירה טכנית ולא היה נראה מרוכז בכלל, חלק מזה גם בעקבות הפציעה שהוא סוחב מתחילת העונה. תומאס קרע את גופיית המשחק שלו וזרק אותה בעצבים, זאת אחרי שביטלו לו סל, מה שמסביר בצורה הטובה ביותר את ההתנהלות שלו במשחק.
"אני חושב שמה שלא עבד היה באנרגיות שלנו״ אמר אדומייטיס בסיום, "עשינו כל דבר כ"כ קל עבורם, לא היינו מספיק אגרסיביים, עשינו יותר מדי טעויות הגנתיות. אני לא יודע, באמת קשה להסביר את זה, אני רואה באימונים קבוצה שונה, הכול בסדר באימונים. זה אפילו יותר כואב כאשר האוהדים מגיעים עם הכמות התמיכה האדירה שהם נתנו לנו".
"בירושלים הציפיות גבוהות, אנחנו לא חושבים כעת על גמרים אלא רק על המשחק הבא, זה המפתח. אסור לנו לחשוב על מה היה בעונות קודמות, חובה לחשוב על המשחק הבא", אמר המאמן. על הקהל: "זה כואב מאוד להפסיד מולם. אני לוקח את האחריות עלי כי היינו צריכים להופיע אחרת".