ההפסד הדרמטי 89:87 לאחר הארכה של מכבי תל אביב אתמול (שלישי) לאולימפיאקוס לא ממש תרם לרצון של הצהובים להתברג בפלייאוף היורוליג. מחר (21:05) קבוצתו של יאניס ספרופולוס יכולה לשפר במעט את מאזנה (11:8) כשהיא תארח בהיכל את באסקוניה (10:9).
"באסקוניה קבוצה טובה מאוד, אנחנו מאוד מכבדים אותה", אמר ספרופולוס במסיבת העיתונאים לפני המשחק. "אנחנו צריכים להתאושש מההפסד אתמול, ולהיות מוכנים להילחם במשחק הקרוב. על זה אנחנו עובדים עכשיו. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, כי יש לנו עוד משחק חשוב".
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
ספרופולוס. משחק חשוב
(צילום: עוז מועלם)
ספרופולוס התייחס לכך שהשחקנים שחזרו מפציעות ארוכות, יובל זוסמן ועומרי כספי, עדיין לא בעניינים (שניהם שיחקו כ-30 דקות יחד אתמול ולא קלעו נקודה): "אמרתי כבר שהשחקנים שחזרו מפציעות לא בכושר כל כך טוב, וזה לא רק זוסמן. כולם מוכנים לשחק אבל הם צריכים עוד למצוא את קצב המשחק שלהם. אנחנו מאמינים בהם, תומכים בהם ויודעים שהם ישחקו טוב. אנחנו עושים הכל כדי לעזור להם לשחק טוב".
ספרופולוס סימן את המפתח מבחינתו לניצחון מחר: "כשאתה משחק טוב בהגנה, רוב הזמן יש לך קצב טוב גם בהתקפה. יש משחקים שהצגנו הגנה טובה כמו המשחק מול באסקוניה בסיבוב הראשון, ויש משחקים שהצגנו בהם התקפה טובה. אני חושב שהאיזון בין ההתקפה להגנה הוא המפתח".