אליצור רמלה פנתה לבית הדין העליון של אגוד הכדורסל בבקשה לתת צו למינהלת שיורה על סיום העונה לכל המאוחר ב-29 באפריל - התאריך בו הייתה אמורה להסתיים לפני הסגר הכללי שהוטל על המדינה בגל השני של הקורונה. הסיבה: רמלה חוששת ששתי הזרות המובילות שלה, טיפאני מיצ'ל ובנייג'ה לייני, יאלצו להתייצב למחנות קדם העונה של קבוצות ה-WNBA שלהן ויחמיצו את סדרת הגמר, אם וכאשר רמלה תעפיל אליה.
ב-13 באוגוסט הודיעה מינהלת הנשים כי העונה תיפתח ב-26 באוקטובר ותסתיים עד ה-26 באפריל. אולם בעקבות הסגרת ודחיית העונה - במינהלת הנשים קבעו לוח מעודכן, שעשוי להסתיים, אם סדרת הגמר תיגרר לחמישה משחקים, רק ב-12 במאי. רמלה רחוקה ניצחון בודד מהבטחת יתרון הביתיות לאורך כל סדרות הפלייאוף ומעמידה מאזן מרשים של 2:17.
1 צפייה בגלריה
אדלמן, מיצ'ל ולייני חוגגות
אדלמן, מיצ'ל ולייני חוגגות
אדלמן, מיצ'ל ולייני. העונה תקוצר?
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
"בכל הכבוד הראוי, ידוע לעותרת שלחצים של קבוצות בעלות עניין, שחלקן אף נמנה על אלה שביקשו את דחיית משחקי הליגה להתארגנות מאוחר יותר, כאשר אין להן שחקניות WNBA, הינה הסיבה לכך שהמינהלת 'הוליכה לכאורה את העותרת בכחש' עד הדקה ה-40 בלשון הכדורסל", נכתב בעתירה שהגישה רמלה.
עוד נכתב כי "אין ספק שהסיטואציה הנוכחית נותרה בין היתר בשל לחץ פוליטי של חלק מהמשיבות לדחות את משחקי הליגה כאשר הסגל של העותרת, ולא רק שלה, מושלם ונבנה על בסיס לוח מועדים זה". שתי הכוכבות הגדולות של רמלה הן, כאמור, מיצ'ל ולייני. שתיהן שחקניות חמישייה משמעותיות בקבוצות ה-WNBA שלהן. מיצ'ל אף זומנה לסגל המורחב של נבחרת ארה"ב, בעוד לייני נבחרה אשתקד לשחקנית השישית של העונה בליגת הנשים הטובה בעולם.
ממינהלת ליגת העל לנשים נמסר בתגובה: "נלמד את העתירה ונגיב בהתאם. המינהלת אינה מנהלת את ענייניה דרך התקשורת".