אחרי ה-80:101 הקליל ביום חמישי על הפועל ירושלים, במכבי תל אביב התפנו להכנות לקראת המפגש מחר (ראשון, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים מול הפועל תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה. "מחכה לנו משחק חשוב מאוד", אמר יאניס ספרופולוס. "קודם כל מדובר בדרבי ודבר שני מדובר במשחק נוקאאוט, אז אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהוציא לפועל את תכנית המשחק שלנו".
אלייז׳ה בראיינט המשיך בקו של מאמנו: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל משחקי הגביע הם ברמה אחת של חשיבות בגלל שזו סיטואציה של משחק נוקאאוט. בנוסף, מדובר בדרבי וזה נחשב לאחד מהמשחקים הכי חשובים שלנו בעונה עבור השחקנים, האוהדים והמועדון".
2 צפייה בגלריה
יאניס
יאניס
ספרופולוס. "משחק חשוב מאוד"
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
(צילום: אורן אהרוני)
בדומה למשחק מול הפועל ירושלים, הצוות המקצועי החליט לא לעשות שינויים בסגל ולא רשם בטופס המשחק את כריס ג׳ונס, טיילר דורסי ואותלו האנטר הפצוע שייעדר כשלושה שבועות.
מהצד השני, הפועל תל אביב תגיע בסגל חסר. אמש הודיעה הקבוצה שבעקבות קצב ההחלמה האיטי של טאליב זנה מהדלקת במרפק ממנה הוא סובל, הוחלט שהשחקן יעבור ניתוח ויחל בהליך שיקום, שצפוי לקחת מספר חודשים. ג׳ון דיבלר סובב את הקרסול במשחק האחרון מול הפועל חולון, סובל מנקע בקרסול וצפוי להיעדר במשך שלושה שבועות. מי שצפוי לקבל דקות ראשונות במדים האדומים הוא הרכש החדש טייריק ג׳ונס (23, 2.06) שהצטרף לקבוצה ביום רביעי.