אליצור נווה רמלה הודיעה על צירופה של גילי אייזנר (20, 1.76 מטר), שחקנית נבחרת ישראל והפועל ראשון לציון בשלוש השנים האחרונות. אייזנר העמידה בעונה האחרונה ממוצעים של 11.8 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-5 ריבאונדים לערב. "אני שמחה, גאה ונרגשת להצטרף לאליצור רמלה ומחכה כבר לתחילת האימונים", סיפרה לאחר ההחתמה.
רמת השרון החתימה את שאטורי ווקר-קימברו (25, 1.80 מטר). ווקר-קימבו היא בוגרת אוניברסיטת מרילנד ונבחרה שישית בדראפט ה-WNBA בשנת 2017 על-ידי וושינגטון מיסטיקס. היא שיחקה גם במספר קבוצות בכירות בסלובקיה, הונגריה ופולין.
2 צפייה בגלריה
דניאלה ראובן
דניאלה ראובן
דניאלה ראובן
(צילום: טים נודלמן)
2 צפייה בגלריה
דניאל קארש
דניאל קארש
גילי אייזנר
(צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים)
אליצור ת"א, העולה החדשה לליגת העל לנשים, הודיעה על מינויה של דניאלה ראובן למאמנת הקבוצה. תהיה זו עבור ראובן עונה ראשונה כמאמנת ראשית בליגת העל. אליצור ת"א העפילה לליגת העל עם מאזן של 17 ניצחונות ו-4 הפסדים.
ראובן, בעלת ניסיון אימון בנבחרת הצעירות של ישראל, אימנה בעונה האחרונה את הפועל כפר סבא, אותה הובילה לגמר הפלייאוף בליגה הלאומית.
ראובן אמרה: "אני נרגשת מאד על הבחירה בי כמאמנת אליצור ת"א, ומודה להפועל כפר סבא על עונה חלומית שענתה על כל הציפיות. אני עוזבת בית חם עם צוות מקצועי ושחקניות שלעולם לא אשכח ומתחילה אתגר מקצועי חדש כמאמנת ראשית בליגת העל. אעשה כל שביכולתי כדי להוכיח להנהלת הקבוצה שהאמון שניתן בי היה מוצדק".